איך לתאם ציפיות עם מנתח פלסטי?

ליכים פלסטיים ואסתטיים הם הליכים שתוצאותיהם בעלות חשיבות אסתטית למטופלים שמחליטים לעשות כן. בין אם מדובר בהליך הגדלת שדיים, הרמת שדיים, חילוץ פטמות ועוד ועד לעיצוב פנים, הצערת פנים, מתיחת פנים, עיצוב הגוף על ידי חוטים ועד לטכניקה ניתוחית, תוצאות ההליך הקוסמטי- אסתטי – פלסטי, יכולות להשפיע על הדימוי העצמי של המטופל ולגרום לו במרבית המקרים שביעות רצון רבה. תוצאות ההליך צריכות להיות בעלות ממדים אובייקטיביים וסובייקטיביים, על מנת להשיג את שביעות רצון המטופל באופן המקסימלי. נושא זה דורש תשומת לב רבה, בעיקר של הרופא המטפל, אבל גם של המטופל או המטופלת.

כיצד ניתן לתאם ציפיות עם המנתח הפלסטי בצורה הטובה ביותר?

אדם המעוניין לעבור הליך אסתטי צריך להיות מודע, טרם תחילת הטיפול אצל המטפל, כי תוצאות ההליך יביאו לשינוי ויזואלי בפנים או בגוף.

פגישה ראשונה: להגיע עם ראש פתוח ואוזניים קשובות

כל הליך פלסטי מתחיל בפגישה ראשונה אצל מנתח פלסטי מומחה, בה מביע המטופל את רצונו ועל המטפל לבדוק אם צפיות אלה אכן יכולות להתממש. בעיקר נכון הדבר כאשר מדובר בהליכים  בפנים המשמשים לעיצוב או הצערת המראה, ואז ימליץ המנתח למטופל להגיע עם תמונות מתקופות מוקדמות יותר בחייו של המטופל. את התמונות האלו ישווה המנתח לתמונות העכשוויות שיצולמו במהלך הפגישה ויחד ידונו המטופל והמנתח בשיטת הטיפול והתוצאות העתידיות.

הפגישה נערכת בין חצי שעה ל-45 דקות, ובמהלכה בוחנים אילו אלמנטים ניתן לתקן, באילו שיטות ניתן לנקוט ועוד. חשוב לא להגיע להחלטה מכרעת במהלך הפגישה הראשונה, כי ייתכן שיעלו בה מספר דברים שאינם תואמים את ציפיות המטופל. במקרים אלו, מנתח פלסטי מקצועי ימליץ למטופל לחשוב על הדברים, לאמץ אותם ולסגל את ציפיותיו הקודמות לאלו המציאותיות.

פגישה שנייה – יצירת קונצנזוס בין המנתח למנותח

לאחר הפגישה הראשונה תערך ברוב המקרים פגישה שנייה, שנועדה לחזק את ההבנות של המטופל והמטפל וליצור תמימות דעים בדבר אופי ההליך. במקרים מסוימים תידרש גם פגישה שלישית, או פגישה אחת בלבד, ולפגישות אלה (שמתקיימות ללא תשלום), יש תפקיד חשוב, שהוא לפתוח פתח של הבנה הדדית לגבי מה ניתן להשיג מההליך.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​