תשובות למאזיני התכנית "כנס בוגרים 50+"

דר' אבישי וינברגר, התראיין לתכנית "כנס בוגרים 50+" ברשת א',  בהנחייתה של רויטל עמית בנושאי כירורגיה פלסטית. לפניכם כמה משאלות המאזינות אליו ותשובותיו אליהן. לחלקו הראשון של הראיון המלא, תוכלו להאזין בסרטון המצורף.

מילוי שומן עצמי בפנים – האם אפשרי אם אני רזה ?
השאלה שלי היא בקשר למילוי שומן מהגוף שלנו. במידה ואני מאד רזה, אז איך אפשר לקחת מהגוף  שומן למלא בפנים ?

זאת שאלה מאד מאד טובה. סיד קולמן היה אומר – תמיד אתה יכול למצוא קצת  שומן. אנחנו מזריקים לפנים באופן ממוצע 50-100CC של שומן טהור שמזככים אותו. לפעמים אני מרים ידיים ואני אומר אדון או גבירתי, אין לך שומן ואני מאד מצטער לוותר על הדבר הזה. אגב, את יודעת שהגברים שבאים אליי לפעמים, אומרים – "דוקטור תראה איזה בטן מלאה יש לי". מה מתברר ? שאצל הגברים השומן יושב בתוך חלל הבטן, אי אפשר להוציא אותו ומתחת לעור אין להם שומן, זה הפטרן הגברי.

כדאי לבדוק אותך, כי לפעמים אפשר למצוא שומן במקומות מאד נסתרים , כמו בצד האמצעי של הברכיים.

לגבי הבוטוקס – ראיתי מישהי שעשתה איזשהו מילוי בבוטוקס או מתיחה,  בסביבות אזור העיניים והמצח – היא נראתה נורא ואיום, מתוחה ונפוחה, משהו מאד לא טבעי, מאד צורם במבט ראשון.

יש לי תחושה שלפעמים אנשים מערבבים בין חומרי מילוי ובוטוקס. אלו שני חומרים שונים במהותם. אני לא יודע מה היא עברה ולא עברה, זה דבר מאד אינדיבידואלי. ברמת העיקרון, כולנו שואפים להצליח. בנושא של בוטוקס וחומרי מילוי שהם לא סיליקון, התוצאות הן תוצאות זמניות. זה הפלוס של הדבר הזה. אז אם אפילו חשבת שהיא לא נראית טוב, אני יכול להרגיע אותך שהדבר הזה יעבור לה אחרי זמן כזה או אחר.  אלא אם כן מדובר בחומרים קפואים שממלאים אותם כמו שומן, המוזרק ונשאר מתחת לעור, או להבדיל אלף אלפי הבדלות – סיליקון שמזריקים אותו ואי אפשר להוציאו לאחר מכן.

ניתן להעביר שומן מהבת שלי אליי ?

התשובה היא לא, חבל על השאלה. אני תמיד מוצא מתנדבים אצל הבני משפחה שרוצים להעביר את השומן העשיר שלהם למישהו אחר.

זה כמו שאי אפשר חס וחלילה להעביר כליה מאחד לשני. הדבר הזה צריך לעבור בדיקות מדוקדקות והמקבל של הכליה צריך לקבל חומרים נוגדי דחייה של הכליה. אנחנו לא משתמשים בטכניקות רפואיות שכאלה, זה לא מוצדק.

איך מוציאים ציסטות היושבות על עור הקרקפת ?
בתי בת 25 ומגיל 15 היא סובלת מבליטות בראש מתחת לשיער. אני רוצה לציין שזה עובר במשפחה – כי בעלי בזמנו נותח והוציאו לו את זה. השאלה שלי היא אם צריך להוציא את הבליטות האלה, האם זה צריך להיות על ידי ניתוח או שיש שיטות אחרות ?

אני לא ראיתי את הבת שלך ואני מתאר לעצמי שאת מדברת  על איזשהן ציסטות שיושבות בעור הקרקפת. בד"ר לסילוק של הציסטות האלה עושים פתח מאד קטן ברוחב של 3-4 מילימטר ו"מיילדים" את הציסטה הזאת –  עושים "כווץ" לכל התוכן שלה החוצה ודרך הפתח הקטן הזה, מקלפים את המעטפת של הציסטה, אחרת היא חוזרת.

וזה אומר שצריך לגלח את הראש ?

לא. זו טכניקה מאד יפה, לא צריך לגלח את הראש ולפעמים אנחנו אפילו לא תופרים את זה לאחר מכן.

וזה עובר בדיקה ?

כן, הדבר הזה נשלח תמיד לבדיקה מעבדתית, בהחלט.

האם יש פיתרון זול מניתוח, לטיפול בעור עייף ונפול ?
מה עושות בחורות שרוצות להיראות טוב, אבל אין להן תקציב להוצאה כל כך גדולה כמו ניתוחים ? יש דרכים אחרות לטיפול בעור עייף ונפול חוץ מזריקת בוטוקס ?

השאלה הזאתי מדהימה. אנחנו הגברים מאוד נזהרים מבחורות כאלה.

מדוע?

תחשבי על זה בבית. לא, אני צוחק כמובן. צריך למצוא מישהו שיממן את זה.

אין משחות ? פילינג ?

אני במשחות לא כל כך מבין. אני מאמין שאפשר לטפח את העור. פילינג זאת שאלה טובה.

הפילינג העמוק הוא פילינג שמתבצע בתנאים של חדר ניתוח. זאת פרוצדורה שהיא לא זולה. אני מכיר כמה מחבריי הטובים ביותר שמבצעים פילינגים כאלה. הפילינג נותן תשובה לחלק מהבעיה. ישנן קוסמטיקאיות שמבצעות פילינג מאד שטחי במסגרת האפשרויות של מה שביכולתן לבצע, אבל התוצאות, פחות משמעותיות, מאחר ומדובר בפילינג שטחי.

כלומר שפילינג רציני אמור לעשות רופא מוסמך ?

בוודאי.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​