שיטת ניתוח הצמדת אוזניים

הטיפול ב"אפרכסת עומדת" (אוזן דמבו), המופיעה מצד אחד או משני הצדדים הינו פיתרון מהיר יחסית לבעיה אסתטית ונפשית…. טיפול זה מתבצע בהרדמה מקומית בדר"כ (תלוי בגילך ובאישיות) ובעזרתו ע"י גישה טיפולית מאחורי האפרכסת – מתבצעת הכניסה לסחוס של האפרכסת.

בגישה אחורית זו גורמים לקיפול קל של החלק העליון של האפרכסת וע"י כך גורמים לה להתכופף אחורנית כך שקצה ה האפרכסת "מתקרב" לראש. ע"י קיבוע הסחוס בצורה זו גורמים כבר לפתרון הבעיה. "שבירת" האפרכסת אחורנית יוצרת גם את הקו הקדמי של האפרכסת הטבעית שנקרא – "אנטיהייקס", שהוא אחד המרכיבים החסרים ב"אוזן עומדת".

מרכיב נוסף ב"אוזן עומדת" הוא הקונכיה העמוקה אשר הינה מרכיב בבליטת האפרכסת – קדימה. הקונכיה הנידונה היא החלק המחבר את האפרכסת – לאזור תעלת השמע, לעיתים ע" הנמכתה בלבד האפרכסת מקבלת את צורתה ומיקומה הטבעיים. לאחר הטיפול, נשאר קו מאחורי האפרכסת, אשר קשה מאד להבחין בו גם בהסתכלות מאחור – ולא כל שכן בהסתכלות נורמלית מקדימה או מהצד – משם אין לראותו בכלל. (מכיוון שהוא מוסתר ע"י האפרכסת).

יש לציין כי האפרכסות אינן סימטריות באופן מלא לא לפני הטיפול ולא אחריו – ואולם נחמה פורתא  – בדר"כ ההיסתכלות על האוזניים אינה ממש מקדימה אלא, כמעט תמיד מזווית קדמית מסויימת – דבר אשר אינו מאפשר השוואת האוזניים ע"י המסתכל הזר… האנשים שעוברים טיפול זה בהצלחה (רובם המכריע) נהנים מאד מהתוצאה המיידית אף שאינה סופית, אולם היא מיצגת את התוצאה הסופית אשר מתקבלת עם ירידת הנפיחויות והבצקות תוך מספר בשבועות עד חודשים.

בסרטון למעלה תוכלו לצפות בסיפורה של הילדה בריטני, ניתוח להצמדת אוזניים שינה את חייה.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​