ד"ר וינברגר על העלמת סנטר כפול בתכניתה של אורנה דץ

ישנם לא מעט גברים ונשים, אשר מתמודדים כל חייהם עם סעיית סנטר כפול, מבלי לדעת מה גורם לכך ואף מבלי לדעת שניתן לטפל בו בקלות. הסנטר הכפול, אשר לרוב הסיבות לו הן תורשתיות, מלווה אנשים מגיל צעיר ופעמים רבות אף מפריע לדימוי העצמי שלהם במהלך השנים.

צפו ד"ר אבישי וינברגר, מסביר בתכניתה של אורנה דץ, כיצד ניתן לטפל בסנטר הכפול בקלות שלא תאמן:

לדבריו של ד"ר וינברגר, הסנטר הכפול, מופיע לרוב כבר בגיל צעיר למדי, דווקא בזמן שבו מתגבשים הזהות המינית והביטחון העצמי של המתבגרים והדבר כמובן, פוגע בהתנהלות האישית-חברתית שלהם. לכן, ממליץ ויינברגר לבצע את הטיפול כבר בגילאי 16-17.

במהלך הטיפול, אשר אורך כשעה, מבצעים חתך קטנטן באזור הכפל, ודרכו שואבים את השומן אשר נמצא מתחת לעור. לאחר מכן, מבצעים טיפול תרמי פנימי לעור, מה שמסייע בהחזרת העור למקומו ולהידוקו בחזרה. מהלך הטיפול איננו משאיר סימנים ועדויות לטיפול.

כמו כן, לאור העובדה שבמקרים רבים, מלווה הסנטר הכפול במבנה סנטר קצר, אשר ממוקם בנסיגה מקו השפתיים, נהוג להוסיף דרך החתך שמבוצע – שתל סיליקון קטן, המעניק לסנטר מבנה פורפורציונאלי וחטוב.

השתל שונה באופיו משתלים של ניתוחי הגדלת חזה והוא בעל אישור של ה-FDA האמריקאי. חשוב להדגיש כי השתל יכול להישאר בגוף לאורך שנים ארוכות ואין צורך להחליפו, אלא אם כן במקרה מבוצע שנים לאחר מכן ניתוח מתיחת פנים כלשהו ופשוט "נמצאים באזור".

ההחלמה מהניתוח קצרה ואורכת כשלושה ימים. כמו כן, הניתוח איננו כרוך בסיכונים מיוחדים ואין הגבלות מיוחדות על ביצועו. נדגיש, כי מומלץ לבצע את הניתוח עד גיל 40, שכם לאחר מכן העור כבר איננו אלסטי כפי שהוא בגיל צעיר יותר וקשה יותר להחזירו לאותו המקום. עם זאת – ישנן דרכי טיפול נוספות להעלמת סנטר כפול.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​