סנטר אחד זה מספיק – ניתוח הסרת סנטר כפול לגברים

ם אם אתה שומר על כושר, כל השיער שלך עדיין נמצא על הראש ובאופן כללי נראה צעיר יחסית לגילך – במקום אחד אי אפשר לרמות: בסנטר. הוא תמיד יעיד על הגיל האמיתי.

למה זה קורה?

דלדול של העור בגיל מתקדם, התרופפות הרקמות והתווספות של שומן באיזור שמתחת ללסת – כל אלה גורמים ליצירת סנטר כפול.

הצוואר מזדקן כאשר שריר 'הפלסטיסמה' מתרופף בחלק הקדמי של הצוואר ומושך אחריו את העור ליצירת קפלים.

באופן כללי, אפשר להגיד כי תהליך ההזדקנות בעור הפנים נגרם כתוצאה מהפרדת העור ממעטפת השרירים לצד התרוקנות של אזורים שונים בפנים מנפחם.

ניתן לטפל בכך בתהליך ניתוחי קטן יחסית, שאותו פיתח  ד"ר תומאס ביגס.

לסרבני מתיחת הפנים

בדרך כלל, נשים הן אלו העוברות ניתוחים קוסמטיים לסוגיהם: הגדלת חזה, שאיבת שומן, ניתוחי אף, הרמות עפעפיים ומתיחות פנים.  הגישה של גברים כלפי התערבות כירורגית היא פחות סובלנית, ויחד עם זאת, לאחרונה עושה רושם שניתוח קוסמטי לגברים הוא כבר לא בגדר מילה גסה.

גם אם יש לגבר סנטר כפול, הוא בדרך כלל לא ירצה לעשות פייס ליפט (מתיחת פנים), אלא יתמקד יותר ברצון שלו לסלק את הפימה (קפל העור הנוצר בצוואר מתחת לסנטר).

ניתוח להסרת עור הצוואר – מהיר עם תוצאות מהירות

אם הגעתם למרפאה של פלסטיקאי בבקשה לאמץ מראה צעיר יותר, אל תתפלאו אם הרופא סוקר את פניכם בקפדנות. הוא עושה זאת כדי ללמוד את האנטומיה של מבנה הפנים שלכם ומנסה לדמות אותם כפי שהיו בגיל הנעורים, במטרה להשוות כמה שאפשר בין השניים

סילוק הפימה מתבצע בגישה ישירה של המנתח. שיטה זו מטפלת בדיוק בבעיה ומשאירה רק צלקת די קטנה וכמעט בלתי מורגשת בחלק התחתון של הלסת.

עיצוב קו הלסת והסנטר הוא הניתוח מתבצע בהרדמה מקומית, ולאחר שעה וחצי יוצא המטופל עם לסת חטובה בזווית יפה שבין הלסת לצוואר. הגרוגרת חוזרת להיות בולטת כמו בימים הצעירים והטובים.

ההתאוששות מהניתוח היא מהירה והתוצאות ניכרות תוך זמן קצר. מקץ מספר ימים יכול המטופל לחזור לפעילות מלאה ולתפקד באופן רגיל – בעבודה ובכל מקום אחר, וכמובן, להנות ממראה חדש, רענן וצעיר.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​