סובלת ממפרצים בקו השיער הקדמי? כדאי לך לשמוע על הטיפול הזה

גברים רבים סובלים ממפרצים ומשיער מדולל במרכז הקרקפת, אך גם נשים סובלות מתופעה זו עקב טיפולי שיער חדשניים והחלקות למיניהן, אשר גורמות לנזקים בלתי הפיכים. המראה הדליל זה גורם לנשים סבל רב והן נאלצות לפתור את הבעיה באמצעות חבישת פאה, הרכבת תוספות וכדומה. פתרונות אלו זקוקים לתחזוקה ואינם מעניקים פתרון קבוע וממושך (כמו לאחר מקלחת ובזמן שהאישה ישנה), על כן נדרש פתרון קבוע כמו העברת מתלי עור משוער.

מהי טכניקת העברת מתלי עור משוער?

העברת מתלי עור משוער היא למעשה טכניקה שבמסגרתה מעביר ד"ר אבישי וינברגר חלק מעור הקרקפת שנמצא בצידי הראש, אל מרכזו. העור שמועבר הוא משוער – כלומר עם השערות שצומחות עליו.  מתלי העור נלקחים מכיוון האפרכסת לגיוון המצח, מורמים מהקרקפת ומועברים למרכז הראש. מתלה העור הוא באורך של 15 ס"מ, ברוחב של 2.5 ב"מ בבסיס ובקצה 2 ס"מ.

הבסיס נשאר במקומו על מנת שמתלה העור ימשיך לקבל את אספקת הדם שלו מהקרקפת ותופרים אותו למקומות בהם השיער מדולל. במקום המתלה שהורם נותר אזור קירח שאותו תופרים, מה שיוצר צלקת שלא נראית בגלל השיער שנופל על הצדדים. חשוב לציין שמתלה העור צריך להיות מספיק גמיש על מנת שיהיה ניתן לערוך את ההליך בצורה יעילה ומוצלחת.

מי יכולה לעבור העברת מתלה עור משוער?
כל מי שסובלת ממפרצים  באזור הקדמי של השיער יכולה לעבור הליך זה בכל הגילאים. חשוב לציין כי את ההליך מבצעים תחת הרדמה כללית ולאחר מכן יש להישאר למספר שעות עד יממה להשגחה. במהלך זמן זה יבדוק ד"ר אבישי וינברגר, מנתח פלסטי מומחה, כי אכן מתלה העור מקבל אספקת דם ראויה. מעבר לכך ההתאוששות מהירה יחסית והפתרון הוא קבוע מפני שהמתלה הופך להיות חלק מהגוף.

מהן המגרעות של  טכניקת העברת מתלה עור משוער?

המגרעה העיקרית של טכניקה זו היא הצלקת שנוצרת בקו השיער הקדמי. לכן, אם תרצה המטופלת להרים את השיער ואם הצלקת לא באיכות טובה, ייתכן כי  הצלקת תיראה. במקרה כזה ניתן להשתיל מספר שערות בתוך הצלקת כדי להסתיר אותה.
כמו כן, יכולות לנשור מספר שיערות מהקצוות של של מתלה העור, כתוצאה מהשינויים באספקת הדם אך במקרים אלו, שאינם שכיחים, מחכים שהשיער יצמח שוב.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​