מה השתבש? על הניתוחים הפלסטיים הפחות מוצלחים של המפורסמות

נשים וגברים רבים עורכים טיפולי פנים וניתוחים קוסמטיים על מנת ליצור מראה פנים צעיר יותר. במיוחד נכון הדבר לגבי מפורסמים ומפורסמות, אשר עושים ניתוחים פלסטיים בבגרותם, במטרה לשמר את ימי התהילה ולשרוד בעולם ההוליוודי. רבים מהניתוחים מחמיאים לכוכבות אך כמה מהם לא צלחו, מה שיצר שערוריות וכתבות בעיתונים, שמבקרות את הפנים החדשות של הכוכבות. ד"ר אבישי וינברגר בוחן את התוצאות של הניתוחים הפחות מוצלחים ומסביר לכם מה השתבש.

ג'ניס דיקסון – מילוי שפתיים מוגזם

ג'ניס דיקסון עברה מילוי מוגזם מאוד של השפתיים וכן של אזור הלחיים, מה שגורם לה להיראות ממש לא מאושרת. השפתיים כנראה מולאו בסיליקון בטכניקה לא נכונה, תוך אי הקפדה על האנטומיה התקינה ועל המידתיות. על מנת לבצע מילוי שפתיים בצורה הנכונה יש להקפיד על שמירת האנטומיה הטבעית של השפתיים ולהשתמש בטכניקה נכונה שתעניק תוצאות טבעיות. לחצו לפרטים על מילוי שפתיים.

מג ראיין – מתיחת פנים אגרסיבית

מג ראיין נראית עסיסית יותר בתמונה של "לפני", כפי שנהוג לראות בגיל צעיר יותר. יכול להיות שהיא עברה מתיחת פנים אגרסיבית וחבל שלא מילאו אותן בשומן טבעי, על מנת לשוות לפניה מראה צעיר ופחות חד. לחצו לפרטים על מתיחת פנים או על מילוי שומן טבעי.

מדונה – הגדלת חזה מסיבית

בצעירותה מדונה נראית נפלא ובתמונת "אחרי" ניתן לראות כי עברה מילוי של הפנים. כמו כן, ניתן לראות כי עברה הגדלת חזה מסיבית וניכרת לעין, אך זהו עניין של טעם. לחצו לפרטים על הגדלת חזה טבעית.

ניקול קידמן – מילוי פנים

ניתן לראות שכאשר ניקול קידמן הייתה צעירה יותר, אזור הרקות שלה היה מלא יותר. אני הייתי ממלא לה את הפנים בשומן עצמי, בעדינות רבה ובמיוחד באזור הלחיים הרכות. כמו כן, הייתי ממלא את הרקות שלה על מנת להקנות מראה פנים צעיר יותר.  לחצו לקבל פרטים על מילוי פנים.

רנה זלוואנגר – פיסול פנים

על מנת לשוות לרנה זלוואנגר מראה צעיר יותר כמו בתמונת ה"לפני", הייתי מפסל את פניה על ידי מילוי שומן באזורים מאוד מסוימים בפנים, מה שישווה לה מראה עסיסי וצעיר יותר. לחצו לפרטים על פיסול פנים.

 

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​