מתיחת פנים קלה – לשיפור קו הלסת

אם אתם אתם קמים בבוקר, מביטים במראה וחושבים לעצמכם על קו הלסת שלכם שנראה מדולדל או לא ברור, מותחים את קו הלסת באמצעות קצות האצבעות כדי להבליט אותו ומקבלים תוצאה נאה לעין, ייתכן מאוד שטיפול U FACELIFT – מתיחת פנים קלה ועדינה, מתאים לכם.

גבר או אישה הסובלים מעודף עור לא גדול מדי באזור הלסת התחתונה, אך לא מעוניינים לעבור ניתוח מתיחת פנים קלאסי, יכולים לרוב ליהנות מהיתרונות של מתיחת פנים קלה הנקראת U FACELIFT. במתיחת פנים זו מבוצע חתך קטן שחובק את תנוך האוזן משני צידיו. החתך הוא בצורת האות האנגלית U ומכאן שם הטיפול. אורך החתך הוא כ-20 מילימטרים בלבד מכל צד. מאחורי תנוך האוזן לא מרגישים בחתך, ואילו בצד החיצוני, החתך מטושטש על ידי חיתוך בקווים הטבעיים.

כמובן שמדובר בטיפול שמבוצע בשני צדי הפנים, לקבלת מראה סימטרי ואסתטי של קו לסת מעוצב. הטיפול עדין מאוד, אבל לפעמים זה כל מה שצריך כדי להשפיע על מראה הלסת התחתונה ובעקבות כך על כל מראה הפנים.

מי מתאים לעבור את הטיפול?

המועמדים המתאימים הם בדרך כלל בני 45 עד 55, שלב שבו העור עובר שינויים. לאחר שלב זה, בדרך כלל יש צורך בגישה טיפולית אחרת על ידי הפלסטיקאי. המועמדים האידאליים הם אלו שבאזור קו הלסת שלהם יש עודף עור קל עד בינוני, שמתיחה קלה באמצעות האצבעות פותרת אותו. בכל מקרה, ההחלטה על ביצוע פרוצדורה כזו מבוצעת בעצה אחת ובשיתוף הפלסטיקאי והמטופל. לא יתאימו לטיפול אנשים בעלי פימה או עודף משקל, המתבטאים בעודף עור ניכר או בשומן היוצר סנטר כפול.

כיצד מתבצע הטיפול?

מתיחת פנים קלה הנקראת U FACELIFT נעשית בתנאים סטריליים ובמסגרת של אשפוז יום. ניתן לעבור את הטיפול בהרדמה מקומית או כללית, לפי רצון המטופלים. לאחר כמה שעות המיועדות להשגחה, משוחרר המטופל לביתו. מתיחת הפנים הקלה הזו אינה שוללת הליכים אחרים שניתן לבצע במקביל, בעולם של כירורגיה פלסטית כמו למשל ניתוח אף, אך היא אינה מצריכה ביצוע שלהם.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​