מתיחת פנים כטיפול מקיף ויעיל

סובלי מתופעות ההזדקנות? מנזקי השמש? רוצים לשדרג את המראה הכללי שלכם? מתיחות הפנים השתדרגו בעשור האחרון והפכו לטיפול כולל המאפשר אופציות כירורגיות נוספות. דוקטור אבישי וינברגר מדבר על האפשרויות העומדות בפני המטופלים שמחפשים את הטיפול ה"אולטימטיבי", במקום לפצל הליכים.

ניתוח מתיחת פנים הולך ונהפך לאחד הטיפולים הפופולריים ביותר ברחבי העולם. המודעות הגוברת ליופי ולאסתטיקה, העלייה בתוחלת החיים והשאיפה להשיג את המראה הצעיר האידאלי, כל אלו הגדילו את מספר המנותחים בהליך של מתיחת פנים משמעותית. גורמים אלו, בשילוב עם האמצעים הטכנולוגיים המתקדמים, שמאפשרים לטשטש את נזקי ההזדקנות, שידרגו את הטיפול הפופולרי והפכו אותו למקיף ויעיל יותר.

סימני ההזדקנות ונזקי הסביבה (שמש, עישון וכו'), משפיעים על הגוף ומאיצים את השינויים הטבעיים בגוף: עור נפול ועודף, קמטים, כתמים, אובדן נפח, טשטוש קווי מתאר, שקעים וכו'. "ניתוח מתיחת פנים, מספק מענה כולל למספר רב של בעיות", מציין דוקטור אבישי וינברגר לטובה את אחד הטיפולים הנפוצים במרפאתו.

יתרונות ברורים לשילוב בין הליכים כירורגיים

דוקטור אבישי וינברגר ממליץ בחום לבצע מספר הליכים כירורגיים בפנים, ולא לפצל אותם, במידה ומדובר ברצון המטופל כמובן.

להלן 5 יתרונות לשילוב טיפולים נוספים עם מתיחת פנים:

בזמן מתיחת פנים, ניתן להשתמש בשומן עצמי כחומר מילוי, כך שיוזרק במקומות אחרים ויבצע "תיקונים" נוספים במקומות רצויים. שומן עצמי נקלט היטב בגוף ונשמר בגוף לאורך זמן רב.
שילוב בין פעולות, במיוחד באזור הפנים, מוביל לתוצאה טובה יותר ובולטת יותר.
ביצוע מספר טיפולים בבת אחת חוסך פרוצדורות נוספות כמו הרדמה, אשפוז, החלמה וכו'. ניתן לחסוך כך כסף וזמן רב.
ניתוח מתיחת פנים מתבצע בטשטוש עמוק + הרדמה מקומית בלבד. מדובר ביתרון ברור שכן ההתאוששות מניתוח זה היא קלה יותר, לעומת טיפולים אחרים שמתבצעים בנפרד ולרוב כוללים הרדמה מלאה.
עיצוב האיברים בהרמוניה מוביל לתוצאות סימטריות, מדויקות ומאפשר למנתח להביא לתוצאה שלמה יותר.
לסיכום, לביצוע מספר הליכים בו זמנית יתרונות ברורים שמשדרגים את המראה הכללי בטיפול אחד בלבד. דוקטור אבישי וינברגר, מנתח פלסטי מומחה, ממליץ לבצע מתיחת פנים, בשילוב עם טיפולים פלסטיים נוספים, אלא אם כן מדובר בבעיה מצומצמת שניתן לפתור בטיפול ממוקד.

צפו בדוקטור אבישי וינברגר מתארח בתכנית Family Guide ומדבר על יתרונות השימוש בשומן עצמי:

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​