מי מהתכנית "מעושרות" צריכה ניתוח פלסטי?

"מעושרות" וביניהן גם "מעושר" אחד, כובשות בימים אלה את המסך בעונה שלישית ופרועה במיוחד. אחד מהמוטיבים המרכזיים בתכנית הוא היחס של המעושרות למראה שלהן, שמתבטא בזמן שהן מבלות במספרה, בחנויות בגדים, במכוני יופי – וגם אצל מנתחים פלסטיים (כמו בפרק האחרון).

המעושרות בוודאי ישמחו לקבל חוות דעת מקצועית ולכן ביקשנו מד"ר אבישי וינברגר, מומחה לכירורגיה פלסטית, לבצע עבורנו ניתוח מקצועי ללא אזמל: מה הן צריכות להשאיר ומה כדאי להן לשנות.

 

חשוב לציין שהדברים נכתבים על סמך צפייה בתוכנית הטלוויזיה ומידע שמובא על ידן באופן גלוי, או על סמך תמונות שלהן המופיעות בתקשורת ולא מתוך היכרות אישית. לכן, הערות אלה הן בעלות חשיבות אמנותית אסתטית מקצועית, אינן מצריכות כל טיפול ויש להתייחס לדברים בערבון מוגבל ובחיוך.

1. הברונית שלומית אפריאט פון ביסמארק

הברונית היא בת 62, נשואה לבוזו פון ביסמארק, שואבת השראה מפרויד ונהנית לכתוב ספרות ילדים.

היא נראית טוב מאוד לגילה ואפילו לגיל צעיר יותר. עצמות הלחיים שלה יפות מאוד, פניה משולשות כפי שאנחנו המעצבים אוהבים לקבל לאחר התערבות פלסטית קוסמטית. כמו כן קו לסת יפה, גם במבט קדמי וגם במבט מהצד.

עם זאת, לברונית יש מעט התרופפות של שריר הפלטיסמה ( שריר זה נותן את ה"חבלים" בחלק הקדמי של הצואר) אשר ניתן להדק אותו בהצלחה רבה – ברוב המקרים על ידי פרוצדורת "חיטוב", אשר ניקרא בעגה המקצועית corsset.

2. אביבי אליס

אליס אביבי, בת 37. גרה ברמת אביב ג' בתל אביב, נשואה לרוני ואמא לשני ילדים

נראית טוב, אין לי הערה כשלהי – נראית טוב אבסולוטית.

3.בריג'יט ואזנה

לא מסכימה לחשוף את הגיל שלה, נשואה פעם שלישית ושואבת השראה מבריז'יט בארדו, אחותו הגדולה של המעושר הראשון בישראל – פיליפ ואזנה, שאליו עוד נגיע בהמשך.

בריז'יט נראית טוב בסך הכל והיא אומרת שעברה הרבה התערבויות קוסמטיות פלסטיות. היא מאוד מייצגת את הגישה האמריקאית של כירורגיה פלסטית בכך שהיא מודל של הגישה. הגישה האירופאית, לעומת זאת, עיצוב הפנים שמרני יותר.

למרות שהיא טוענת שלא עיבתה את שפתיה, הייתי נותן להם עיצוב על ידי חיטוב אנטומי שלהן ודיקוקן העדין. הייתי משפר גם אצלה את נושא קדמת הצואר על ידי חיטובו בגישת ה"מחטב" וזאת למרות שעברה מספר התערבויות ניתוחיות בפנים ובצוואר.

באופן כללי יש לעדן, לדעתי כמובן, את פניה שנראות מעט "עשויות" ולגרום להן להראות טבעיות יותר. ההתנהלות הניתוחית של "מייקל ג'קסון", שהיא הקצה העודף של הכירורגיה הפלסטית האמריקאית לעתים אומרת שה"אוייב" של הטוב – הוא היותר טוב…

4. קרן בן דוד

אישה מאוד מצליחה, בעלים של שתי חברות נדל"ן ואמא לשניים – שואפת להוות השראה לכל הנשים באשר הן.

נראית בגילה ונראית טוב. לאף גבנון קטן ואולם אינו מפריע לי. הייתי משפר מעט את הפרופורציה שבין החלק העליון והתחתון של הפנים. לדעתי יש להגדיל מעט את אזור הסנטר על ידי הארכתו ועיבויו.

על מנת לעשות כן, יש מספר טכניקות עיבוי בעזרת חומצה היאלורונית וזה מתבצע במרפאה, מילוי בעזרת שומן עצמי שהיא טכניקה שפיתח סיד קולמן מניו יורק, וייתכן גם שתל זעיר לסנטר. כמו כן, שפתיה נראות מעט עשויות והייתי מצר אותן מעט. כמובן שאלה הערכות מתמונות שמתפרסמות ואינן מחליפות בשום פנים באופן בדיקה אישית

5. דליה ארזי

הגיעה לתוכנית לאחר מות בעלה כדי להתחיל מחדש ולחזור לחיים, בת 56, מייסדת הסטראט אפ "אוסטר דוט מי".

נראית בסדר גמור לגילה. יש מקום אולי לתחום את השפתיים שלה, אולי לעבות אותן מעט בגישה האנטומית של השפתיים ובעדינות רבה.

6. אליאור

אמנית פופ ארט מהרצליה פיתוח, גרה במלון דניאל, נשואה בלי ילדים.

נראית טוב אך מעט כחושה בפנים וניתן לגרום לה להיראות מעט יותר טוב על ידי מילוי של הפנים, כך שתיראה מעט יותר מלאה ( ג'וסי ). קמטי המצח שמופיעים אצלה בתדירות גבוהה בזמן הדיבור מפריעים מעט והייתי מעדן אותם על ידי החלשתם בעזרת מינונים מדודים של בוטוקס. הייתי מעבה מעט את שפתיה על מנת להפוך אותן ליותר נחשקות (באופן מאוד מתון ואנטומי) או על ידי חומרי מילוי ובעזרת שומן עצמי.

כמו כן, הייתי שוקל למלא את עפעפייה העליונים כך שעינייה יראו פחות "חלולות"בתוך ארובות העיניים ואולי – גם בחלק התחתון. ניתן בהחלט לבצע דבר זה בזהירות רבה ולקבל עיניים מלאות ויותר "שקדיות" .

7. פיליפ וזאנה

 

ספר בן 45, חי עם בן זוגו במגדל יוקרה בתל אביב, ספר מצליח ואב לילד בן 10.

נראה טוב בראיון ובהתנהלות. עיניים שקועות גבריות נוסח ג'יימס דין המנוח, החתיך ועטיר השיער. המצח נראה חלק ( אולי בוטקס?) וקו הלסת סביר מאוד.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​