מילוי שפתיים עם חומצה היאלורונית – תוצאות מדהימות!

כמעט כל אישה שחשוב לה להיראות טוב, מנצלת כל אירוע ושמחה כדי לפנק את עצמה באותם טיפולים שתוצאותיהן הן לא יותר משינויים קלים, אבל אילו הם אותם שינויים שגורמים לה לחוש טוב עם עצמה משמעותית. תסרוקת מיוחדת, מניקור, זוג נעליים חדשות, טיפול אצל הקוסמטיקאית – דמייני לעצמך, שלצד כל אילו, תוכלי לפנק את עצמך בטיפול שפתיים באותו המחיר, רק כזה שיחזיק פי מאה.

חומצה היאלורנית – שיטת ההזרקה היעילה

מדובר בעיבוי שפתיים בעזרת חומצה היאלורונית. לא מדובר בעוד תסרוקת או טיפול קוסמטי שתוצאותיהם ניכרות לכמה ימים. זהו טיפול יעיל ביותר, המחזיק לכשמונה חודשים עד שנה, ללא תופעות לוואי, המניב תוצאות יפות ומעודנות, שעלותו אינה גבוהה.

חומצה היאלורונית היא חומר שמקורו בגופנו ובחללים שונים שבין תאי עורנו. חומר זה מעניק נפח וגמישות, ועם השנים, כמותו בגוף פוחתת, מה שמביא לאובדן המראה המלא והחושני של השפתיים. לשם כך ניתן להזריקו ולהשיב לשפתיים או ליצור עבורן מראה מושלם. בעוד קולגן מקורו בחזיר או בקר, חומצה זו מיוצרת בהליך של הנדסה גנטית ומתקבלת תוצאה שכמעט זהה לחומר הנמצא בגופנו.

לכן אין חשש מכל תגובה אלרגית, תופעת לוואי כלשהי, או זיהום שמקורו בגורם חי וכו'. כמו כן, זהו חומר המתפרק בגופנו , לכן יש צורך לחזור על פעולת ההזרקה אחת לשמונה חודשים עד שנה.

הליך פשוט וקל, התוצאות הכי יפות

התהליך עצמו של ההזרקה לצורך העיבוי, הינו קל , פשוט וקצר, האורך מספר דקות.  במהלכו , מוזרקת כמות  של  חומצה היאלורונית מתחת לעור השפתיים באמצעות מחט עדינה ודקיקה, תחת השפעה של זריקה או משחה מאלחשת. ניתן לשחק עם הכמויות אותן מזריקים לפי מבנה השפתיים ורצונה של המטופלת ובניגוד למילוי באמצעות סיליקון, כאשר התוצאה המתקבלת אינה לרוחה של המטופלת מדובר בתהליך הפיך, שכן בהדרגה ללא טיפול חוזר, השפתיים תחזורנה למימדיהן.

בתום הליך פשוט זה, ניתן לחזור מיידית לשגרה, ללא כל זכר לטיפול על העור. המשחק העדין המתאפשר בכל הנוגע לכמויות ההזרקה, הוא שמניב תוצאות יפות. כמו כן חשיבות מכרעת לניסיונו של המנתח להצלחתו של הטיפול, שכן עליו לדעת באיזה אופן להזריק ולעשות זאת באופן מדויק. טיפול יסודי זה מבחינת עמידתו במבחן התוצאה לטווח הארוך, מוצע במחיר התואם לכל כיס, מה שהופך אותו לטיפול המושלם לפני אירוע , שיחזיק גם זמן רב אחריו.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​