מילוי פנים באמצעות הזרקת שומן – לפני ואחרי

הגיל עושה את שלו ורבים רוצים להקנות לפניהם מראה צעיר יותר. מילוי פנים באמצעות הזרקת שומן הינו פיתרון מתוחכם ועם זאת פשוט לביצוע.

מהו מילוי פנים באמצעות הזרקת שומן?

פרוצדורת הזרקת שומן שפותחה על ידי סיד קולמן, היא פרוצדורה שבעזרתה ממלאים שומן באזור הרצוי, בעזרת שומן של המטופל עצמו, לרוב שומן עודף מאזור אחר בגופו. היא איננה כרוכה בכאב ומתבצעת על ידי הרדמה מקומית וטשטוש. השומן המזוכך מוחדר באמצעות מזרק, בעבודת יד ובתת לחץ קטן, בכדי לא לפגוע בתאי השומן העדינים. בניגוד לשיטות מילוי אחרות, מאחר ומדובר במילוי מרקמות הגוף עצמו, התוצאות נשמרות לאורך שנים, בין אם המטופל ישמין או ירזה. גם הכמויות שניתן להזריק גדולות יותר – 57-70 סמ"ק, לעומת חומרי מילוי אחרים המאפשרים מילוי של כ-2-3 סמ"ק באזור הפנים.

המטופלת ילנה – לפני ואחרי

לפני ההליך, היו למטופלת ילנה פנים נפולות ועור עודף באזור הצוואר והסנטר. הזרקתי לה מילוי שומן , שמקורו מעט עודף שומן שהיה בבטנה, באזור הרכות והלחיים ליצירת מראה מלא ועסיסי.  בנוסף, דאגתי למלא את אזור מרכז הפה שהיה שקוע אצלה וסילקתי את עודף העור באזור הסנטר והצוואר – מה שיצר קו לסת יפה יותר והותיר צלקת קטנה.

לאחר שלושה שבועות, חל שינוי יפה ועדין  בפניה של ילנה, שנראות צעירות , רעננות וללא כל זכר למראה השקוע והעייף שאפיין אותן קודם לכן. בצלקת שמתחת לקו הלסת, סממן לסילוק העור העודף, בקושי ניתן להבחין. אפילו אפה נעשה קטן מבלי שנגעתי בו, מאחר ופניה התמלאו.

התוצאה עושה רושם נהדר ואף תישאר כמו שהיא כעת ב- 85% מהמקרים.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​