מהם הטיפולים האסתטיים הנפוצים בקרב מתבגרים?

אילו טיפולים אסתטיים נחשבים לאהובים ביותר על צעירים? מהו טווח הגילאים לביצוע טיפולים כאלה ואחרים? דוקטור אבישי וינברגר מספק תשובות למתבגרים המתלבטים.

המתבגרים של היום שואבים השראה רבה מסלבריטאים וידוענים בעלי השפעה רבה.

 

בעשור האחרון אנו עדים לעלייה מגמתית בביצוע טיפולים אסתטיים, התופעה מתפשטת בקצב מסחרר בקרב מתבגרים. "הנתונים מדברים בפני עצמם", מדגיש ד"ר אבישי וינברגר. בשנים האחרונות חלה עלייה של כ-64% במספר הטיפולים הפלסטיים בקרב מטופלים בני פחות מ-30.

טיפולים רבים כוללים פעולות שאינן ניתוחיות, דוגמת הסרת שיער בלייזר, עידוד צמיחת עור חדש, טיפולי אקנה, הזרקות למיניהן וכו'. בין הטיפולים הכירורגיים  ניתן למנות ניתוחי שדיים, טיפולי פנים ועוד.

הטיפולים הנפוצים בקרב צעירים

דוקטור אבישי וינברגר מדגיש כי ההחלטה על בחירת הטיפול המתאים אישית למטופל, נקבעת על פי שיקול דעת מקצועי ומתוך הבנת צרכי הלקוח. ראשית, יש לבדוק אם ה"פגם" הוא פיזי או שמדובר בבעיה מנטלית המוכרת כחוסר בטחון עצמי, פגיעה באיכות החיים ובהשפעה על חיי החברה.

כשמדובר בבעיה פיזית בגוף המתבגר, כגון: עודפי עור לאחר דיאטה, אקנה או חוסר שביעות רצון ממבנה הגוף הקיים, ימצא ד"ר אבישי וינברגר את הפתרון המתאים מבין ארסנל הכלים שברשותו. כאשר מדובר ברצון של מטופל, הנובע משינויים חברתיים או מהחלטה חסרת בסיס, ינסה המנתח למצוא את העמק השווה, כך שיוכל לאזן בין רצון המטופל להמלצה הרפואית.

באשר לפופולריות אותם טיפולים או ניתוחים אסתטיים, נראה כי המתבגרים של היום שואבים השראה רבה מסלבריטאים וידוענים בעלי השפעה רבה על קהל היעד שלהם, בעיקר. הגדלת חזה, מתיחת פנים והזרקת בוטוקס נחשבים לשאיפה מוכרת ושגרתית בקרב צעירים רבים.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​