לקוח מדבר על טיפול שעבר להארכה ועיבוי איבר המין

דודי טל, עיתונאי פרילנס במקומונים, בן 36, שמע לפני מספר חודשים על הטכניקה הטיפולית החדשה של ד"ר וינברגר, להארכה ועיבוי של איבר המין. לאחר התלבטויות הוא החליט לבצע את הניתוח ולשתף את כולם בכך.

מה הסיבה שהחלטת לבצע את הניתוח?

 

"לא הרגשתי נחיתות כלשהי בגלל גודל האיבר, הסיבה העיקרית שהחלטתי לבצע את הטיפול, היא שאנחנו חיים בעידן שמאפשר לנו לשנות ולשפר כל חלק בגופינו. בשנים האחרונות סבלתי מעודף משקל קיצוני והורדתי 40 ק"ג בתקופה קצרה יחסית", הוא מספר. "כתוצאה מהירידה המהירה במשקל, נוצרו עודפי עור מביכים, שהחלטתי להפטר מהם בניתוחים שונים. נפתח לי התיאבון ורציתי לשנות עוד דברים".

איך התאוששת מהניתוח?

"התעוררתי לאחר לילה אחד של אשפוז בבית חולים פרטי. כשהתעוררתי לא הרגשתי כאבים והתאוששתי במהירות מפתיעה. לאחר יום שוחררתי לצום מיני של 3 שבועות".

האם הטיפול שיפר את חיי המין שלך?

את תוצאות הניתוח דודי הרגיש וראה כבר בימים הראשונים, ועם הזמן אף השתפר. "הפין התעבה באופן משמעותי, אני ובן זוגי מיד התחלנו להרגיש שיפור משמעותי בחיי המין", הוא מספר.

ד"ר וינברגר, למה אתה ממליץ לבצע את הטיפול אצלך?

דוקטור אבישי וינברגר, מומחה בכירורגיה פלסטית, ממליץ על השיטה הייחודית שהשתמש בה בכדי לטפל בדודי. "הארכה ועיבוי של איבר המין באמצעות הזרקת שומן מוכרת ברחבי העולם, היא ממשיכה לצבור תאוצה, ובצדק". הטיפול הייחודי והחדשני, שמתבצע רק אצלי, במרפאת וינברגר, יחזיר את הביטחון למטופלים, בהליך פלסטי פשוט".

מה בדיוק קורה על שולחן הניתוחים?

דוקטור אבישי וינברגר מספר על ההליך: "אני שואב מגופו של המטופל בין 40-100 סמ"ק שומן עצמי ומניח אותו בצד, לשימוש בסוף הניתוח. כשהמטופל שוכב על גבו אני מבצע חתך עורי בבסיס הפין, במפגש עם העצם. אני מפריד את חבל הרקמה שמחבר את הפין לעצם ותופר. חשוב לזכור כי מדובר בפעולה שמאריכה את הפין ויזואלית אך אין לה כל משמעות בעת זיקפה, כך שאין לה משמעות תפקודית. לאחר מכן, אני מזריק את השומן העצמי וכך מתקבל איבר עבה, כמו שהחבר'ה רוצים".

כמה זמן התוצאות מחזיקות?

"התוצאה סימטרית ונשמרת, השומן שנקלט נשאר לתמיד, אני נותן על כך את התחייבותי למנותחים שלי", מספר וינברגר.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​