כל מה שרציתם לדעת על עיבוי שפתיים

השפתייים הן איבר מורכב וייחודי במבנה הפנים והחשיבות של המראה שלהן היא גדולה. מראה השפתיים משפיע על כל הפנים וגם משמש את האדם עבור יצירת תקשורת וצריכת מזון ושתייה. אחד מההליכים הקוסמטיים והפופולאריים ביותר הוא עיבוי השפתיים, אשר מאפשר להעניק להן מראה בשרני ובולט יותר.

מהו הליך עיבוי שפתיים ומהם היתרונות שבשילוב חומצה היאלורונית בהליך זה?

חומרי המילוי ובמיוחד חומצה היאלורונית משמשים כחומר אשר ממלא קמטים וכן חומר שנספג בעור ומעניק לו אלסטיות. בחומצה זו ניתן להשתמש לצרכי פיסול פנים וגם לצרכי עיבוי שפתיים. ניתן להיעזר בחומצה היאלרונית בשני אופנים: בתוחם השפתיים ובשפתיים עצמן.

עיבוי שפתיים מבלי לגעת בשפתיים – מילוי תוחם השפתיים
כאשר רוצים לעבות את השפתיים ולהעניק להן נוכחות, כירורגיה פלסטית יהיה נכון יותר מבחינה קוסמטית, לתחום את השפה העליונה והתחתונה. מסביב לשפתיים קיים קו לבן התוחם אותן באופן טבעי ועל ידי הזרקה של חומר מילוי כמו חומצה היאלורונית לאורך קו זה, מעניק לשפתיים את המראה הבולט והאסתטי.
כמו כן, החומצה היאלורונית מעניקה לשפתיים נימוחות, מראה טבעי ותחושה טבעית והטיפול מעניק לשפתיים חדות ומונע את המראה הלא טבעי, שלעיתים נוצר כתוצאה מזרקת חומרי מילוי שונים לשפתיים עצמן.

עיבוי שפתיים באמצעות מילוי אנטומי
במידה וכן יש צורך לעבות את השפתיים עצמן יש לבצע עיבוי שפתיים אנטומי באמצעות חומצה היאלורונית. העיבוי האנטומי מוביל דרך טיפול בה המטפל לומד את האנטומיה של השפתיים המטופלות, וממלא אותן על פי המבנה הבסיסי שלהן. למעשה, המטפל משחזר את האנטומיה שלהן וכך יוצר שפתיים תלת מימדיות, יפות וטבעיות.
למעשה, השפתיים בנויות בצורה שישנו עיבוי במרכז השפה העליונה ושתי בליטות, שמחבקות את עיבוי זה, בשפה התחתונה. את הבליטות שבשפה התחתונה מחבקות שתי בליטות שנמצאות בצידי השפה העליונה. כאשר מבצעים עיבוי שפתיים וממלאים אותן בחומרי מילוי, חייב להתאים את אופן הטיפול לדינימאקה העדינה של השפתיים.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​