הזרקת שומן עצמי- טכניקה קוסמטית ייחודית ובטוחה

כבר התרגלנו לעובדה שהעולם המערבי מכתיב לנו נורמות כמו לבוש, נהיגה, מזון וכו'. השאיפה למראה שנתפס לנכון לא שונה בין בני האדם במקומות השונים בעולם, וכך גם הטרנדים המקומיים שמתפשטים במהירות. דוקטור אבישי וינברגר מדבר על הזרקת שומן עצמי, הטכניקה הייחודית שכובשת את עולם הניתוחים הפלסטיים.

בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה חדה במספר הניתוחים הפלסטיים, כאשר הדעה הרווחת היא שיש לשפר את מה שניתן. עולם הטיפולים הפלסטיים מאפשר כיום כמעט כל שינוי שאדם ירצה לבצע בגופו.

התופעה העולמית רק תלך ותתחזק עם הזמן, לא מן הנמנע כי בעוד מספר שנים יסתכלו בעין שונה דווקא על מי שלא מבצע את השינויים שנתפסים כנחוצים. אחת הטכניקות שצברה פופולריות במהירות מסחררת בעשור האחרון היא הזרקת שומן עצמי, ובעיקר הזרקת שומן לפנים.

עיצוב הגוף מחדש

רבים מעוניינים לעצב את גופם כרצונם, לתחושת סיפוק או להעלאת הבטחון העצמי. "בעולם הקוסמטיקה הרפואית קיימות אפשרויות רבות למתן פתרונות שונים, אך השומן העצמי הוכיח את עצמו כיעיל ביותר עד כה", מספר ד"ר אבישי וינברגר.

אצל נשים למשל, לרוב מדובר בבעלות חזה קטן או כאלו שמרגישות שהשפתיים שלהן לא מספיק עבות. עוד הוא מוסיף: "לשומן העצמי אין תופעות לוואי כמו חומרים זרים לגוף, הוא חלק ממנו ולכן ניתן לראות תוצאות מאוד יפות באיכות ובמהירות הקליטה שלו בגוף".

איך זה מתבצע?

מדובר בתהליך בו תאים שומניים עוברים מאזור אחד בגוף (עתיר בשומן) לאזור אחר. לרוב, השומן העצמי שנלקח מגוף המטופל יימצא בבטן, בישבן או בירכיים, לצורך עיבוי אזורים קטנים יותר בגוף, כמו שדיים ושפתיים. השומן העצמי מוזרק לאזור מאוד ספציפי, שמקבל אספקת דם קבועה ומיידית, כך שלא ייספג בגוף, זהו יתרון נוסף של השומן העצמי כחומר מילוי.

דוקטור אבישי וינברגר המומחה לכירורגיה פלסטית מציין כי "התהליך יכול להתבצע בהרדמה מקומית או כללית, בהתאם להמלצת המנתח ולרצון המטופל".

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​