הזרקת שומן לפנים – שאלות ותשובות

טכניקת מילוי ועיצוב הפנים בעזרת הזרקת שומן, הופכת לפופולארית יותר ויותר, עך עם הפופולאריות – גם גוברות השאלות. אספתי עבורכם מספר שאלות נפוצות המופנות אלי וכמובן – גם עניתי עליהן.

צפו בד"ר אבישי וינברגר מסביר על טכניקת הזרקת השומן בתכניתה של אודטה:

האם ניתן לשאוב את השומן שהוזרק?

בשיטה בה אני משתמש, אשר במהלכה מוזרקות כמויות זעירות של שומן לתעלות קטנות אשר נוצרות על ידי המחט שבעזרתה מזריקים את השומן, לא ניתן לשאוב בחזרה את השומן. הזרקת השומן בחלל אחד לא היתה מאפשרת לו להקלט, כיוון שאספקת הדם שלו לא היתה מלאה אלא רק בהיקף.
יתכן ואפשר לבצע המסה בגלי רדיו או גלי קול, את אני בכל מקרה תמיד מעדיף להזריק מעט פחות (או במדויק כמובן) מאשר מעט יותר מהנדרש.

עד כמה ניתן לפסל את הפנים בעזרת הזרקת שומן?

בידיים המתאימות, השמיים הם הגבול. ניתן לקבל תוצאות מאוד יפות בהזרקת שומן בטכניקה בה אני משתמש (הטכניקה שפיתח סיד קולמן – ניו יורק).

האם ניתן למלא שפתיים בעזרת שומן?

שומן הוא החומר הכי טוב למילוי שפתיים, מהסיבה הפשוטה שהוא רך והוא חלק מתאי הגוף המושתל. אמנם ישנם חומרים נמסים טובים, אך זמן ההשרדות שלהם הוא הרבה יותר קצר. ישנם למשל רופאים אשר מזריקים סיליקון לשפתיים אך אינני מבצע זאת.

האם ניתן לבצע הזרקת שומן אם נהגתי להזריק רסטילן?

בהחלט ניתן לבצע זאת וישנן לא מעט פניות שכאלו. הייתי מציע להמתין עד אשר הרסטילן יספג ברובו, בכדי לתכנן בדייקנות את הזרקת השומן. הספיגה אורכת כ8-12 חודשים.

כמה זמן אורכת הזרקת שומן?

הזרקת שומן אורכת בדרך כלל כשעה-שעתיים.
לצורך הבהרה: במהלך טיפול של הזרקת 1סמ"ק לפנים, יש להכניס ולהוציא את המזרק בתנועות מהירות וזהירות. מדובר על בין 100 ל-150 תנועות שכאלו כאשר המזרק כבר בתוך הרקמה.

האם ניתן לבצע הזרקת שומן ממקור לא עצמי (אלא מאדם אחר)?

אין הצדקה לבצע את כל הפעילות של השתלת שומן מגוף אחר כיון שזה כמו להשתיל כליה או אבר אחר מגוף אחד לגוף אחר. אין הצדקה רפואית לבצע פרוצדורה כזאת אשר באופן מעשי אינה מתאימה להצלת חיים כמו השתלת כליה לדוגמא כאמור למעלה.
ניתן כמעט תמיד למצוא את כמויות השומן המתאימות לביצוע של עיצוב בעזרתו כמעט אצל כל אחד אפילו הרזים במיוחד.

 

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​