הגדלת איבר המין – שיפור תדמית וחיזוק הבטחון העצמי

השיח סביב איבר המין הגברי האידיאלי נחשב לפופולרי ונפוץ, מאז ומתמיד. מהם האורך והרוחב המתאימים? מה אומר הגודל על הבעלים? השאלות הללו שצצו כבר לפני שנים רבות נשאלות גם היום, כאשר סרטי מבוגרים מציגים לצופים איברי מין גדולים מהממוצע וגורמים להם להרגיש אי נוחות וחוסר בטחון.

חשוב לדעת כי פעמים רבות איבר המין הגברי נתפס בעיני המטופל כקטן כאשר בפועל, לא כך הדבר. ניתוח להגדלת איבר מין תורם רבות לשיפור התדמית לגברים שחשים חוסר בטחון או אי נוחות. מדובר באחד הטיפולים הפופולריים בקרב גברים שפונים לטיפולי אסתטיקה שונים. לפני כל טיפול יש להתייעץ עם מומחה ולהבין איתו מה הבעיה, לאחר איפיון הבעיה צריך להבין עם מדובר באורך בעייתי או בעובי צר יחסית של איבר המין. יש להפריד בין הליך של הגדלת ועיבוי הפין לבין הארכת הפין, מדובר בשני הליכים שונים עם טיפול והתייחסות שאינם תלויים אחד בשני.

הרחבת איבר המין הגברי

הרחבה של האיבר מתבצעת באמצעות הזרקת שומן של המטופל עצמו לאיבר המין. המטרה היא להגדיל את קוטר איבר המין, כאשר הדבר מתבצע על ידי הזרקת שומן לאזור. שיטה זו, של מילוי עם רקמות שומן מתבצעת מספר שנים בהליכים ובניתוחים פלסטיים רבים. אזור השומן שיוצא מהגוף לטובת השתלה והזרקה מחדש משתנה מניתוח לניתוח. השיטה המוכרת של העברת שומן עצמי מאפשרת חלוקה שווה ומאוזנת במקום השתלתו. תהליך עיבוי הפין מביא להגדלת הנפח במצב מנוחה וזקפה. מדובר בשיטה אמינה, מודרנית ונפוצה שברוב המוחלט של המקרים מובילה לתוצאה סופית.

הארכת איבר המין הגברי

הארכה של איבר המין מתבצעת על ידי שחרור של הרצועה המתלה, אשר מחברת בין הגופים המחילתיים לעצם החיק. הרעיון הוא למשוך את איבר המין כלפי חוץ. יש לציין כי מדובר בתוספת של 3-5 ס"מ לאיבר המין, במצב רפוי בלבד.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​