גורמים עיקריים לעלייה במספר הטיפולים הפלסטיים

דוקטור אבישי וינברגר מאמין בהבנת צרכי הלקוח, טרם התקדמות עם הליכי הטיפול. מבחינת הדוקטור, לא כל 'בעיה' ולא כל תחושה של חוסר בטחון מצדיקה טיפול פלסטי. ד"ר וינברגר
נוהג להכיר מקרוב את לקוחותיו ולהבין בדיוק מאיפה נובע הרצון לשינוי, כך יוכל למצוא את הפתרון האסתטי הטוב ביותר.

מראה צעיר ורענן
הטיפולים הפלסטיים השונים נועדו בראש ובראשונה בכדי להתקרב למראה הנשי האידיאלי, אך בנוסף, מעניקים מראה צעיר ורענן, בו כל אישה חושקת. נוצרה סטיגמה מסוימת בשנים האחרונות, על פיה, לנשים מבוגרות אין מה להציע בעולם העסקי.

הכוונה היא לקבלת תפקידים 'נחותים' ולעיתים אף להשארות בלתי רצויה בבית, עם הילדים. סקר מעניין של האיגוד הישראלי של כירורגיה פלסטית ואסתטית מצא כי אחת הסיבות העיקריות לביצוע טיפולים פלסטיים, בכדי למצוא עבודה או להתקדם בתוך חברה.

השפעת הסביבה
בנוסף לרצון של כל אישה ואישה, ישנה גם השפעה רבה לסביבה. לחץ לפני חתונה, פרסומות מפתות וחברה שבה כבר בושה לא לעבור טיפול אסתטי, אלו הם רק חלק מהסיבות המובילות נשים רבות לקחת החלטה על שינוי חיצוני כזה או אחר. טיפולי בוטוקס, הגדלת חזה ועוד רבים, הפכו לחלק בלתי נפרד מהשיח החברתי.

טיפולים קוסמטיים הם סוג של אופנה בימינו, ממש כמו אופנת ביגוד וטרנדים של חתונות באותו זמן. לסביבה יש השפעה משמעותית על הדימוי העצמי.

בטחון עצמי
הטיפולים השונים מאפשרים לנשים לקחת את השליטה על גופן ולהחליט על ה'שיפוצים' הנחוצים בכדי 'להשאר במשחק'. ישנן נשים שיבקשו לעבור טיפול מסוים ממקום של העצמה וחיזוק מנטאלי בזמן שאחרות יעשו זאת מתוך לחץ ודיכוי.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​