במגמת עלייה – ניתוחים פלסטיים לגברים

אתר m.nzheald מדווח כי ניתוחים פלסטיים לגברים הם מגמה הולכת וגוברת בעולם. אם בעבר בוטוקס, מתיחות פנים ושתלים היו בעיקר מיועדים לנשים, כיום גם גברים עורכים ניתוחים קוסמטיים ומנסים להיאבק בהזדקנות של עורם. על פי הכתבה, גברים בגילאים מבוגרים שואלים למה להם לטרוח להתגלח, לצחצח את הנעליים וללבוש את החליפה הטובה ביותר, אם שקיות העור מתחת לענייהם יוצרות מבט עייף ומותש.

באופן זה גדלים מספר הגברים שמעוניינים בהליך חומרי מילוי לפנים כמו הזרקת שומן לפנים ובהזרקות בוטוקס. למעשה, גברים החלו להתעניין במראה שלהם כבר מתחילת שנות ה-90, אז אירע גידול מסיבי בהוצאות גבריות על מוצרי טיפוח. כיום, מוכנים הגברים לשלב הבא ולא שוללים בסופו של דבר לעבור ניתוחי מתיחת פנים.

ד"ר קתרין סטון, בעלת הספא הרפואי "יוניסקס" מספרת כי היה שינוי של ממש בגישה של הגברים למראה הפנים שלהם. היא מסבירה כי במצבים מסוימים גברים חשים כי הפנים שלהם זה כרטיס הביקור שלהם ולכן הם מעוניינים להקנות מראה חיוני ורענן יותר. בכתבה מציעים זווית מעניינת לסיבה שבגללה גברים משקיעים יותר בפניהם. למעשה, טיפוח הפנים היה נחלתם של גברים הומוסקסואלים, אך כאשר המשבר הפיננסי פגע בארה"ב בשנת 2008, שוק העבודה הדרדר והרבה גברים מתבגרים ומבוגרים איבדו את מקום עבודתם ומצאו עצמם יושבים בראיונות עבודה לצד גברים צעירים ורעננים.

על מנת לא להרגיש דינוזאורים הם פנו לטיפולי פנים וכיום הספא הרפואי של ד"ר קתלין סטון מקבל כ-30% גברים מסך כלל הלקוחות, לעומת 10% בלבד בשנת 2001. על פי ד"ר סטון מדובר בהרבה יותר מדחיפת אגו פשוטה, כתב העת של מחקר פסיכיאטרי פרסם לאחרונה את תוצאותיו שם נאמר כי הבוטוקס יכול להיות שימושי נגד דיכאון. הסיבה לכך היא שהבוטוקס מרגיע את שרירי המצח ולא מאפשרים קימוט. גברים רבים בכתבה מספרים כי הם מקבלים טיפולי בוטוקס כבר שנים וזה עוזר להם במצבי לחץ, לפני פגישות ומצגות. הם מסבירים כי הם מתייחסים לזה כאל פיתרון לבעיה ולא כאל כניסה למתחם נשי.

אתר m.nzherald לחצו לקריאת הכתבה באתר.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​