"אני רוצה להיראות כמו…"

לעתים נשים חפצות להיראות כמו מישהי אחרת, לשפר את הדימוי העצמי. כיום זה הופך למציאות.

ג'ניפר אניסטון היא לא רק אחת השחקניות המוכרות ביותר בהוליווד כי אם גם אייקון אופנה בזכות עצמה. במשך השנים בהם גילמה אניסטון את דמותה של רייצ'ל בסדרה "חברים", קיבלו מאות אלפי ספרים ברחבי העולם בקשות מיוחדות שעיקרן "תספורת רייצ'ל" שהייתה משתנה בכל פעם מחדש – תלוי בעונה אתם יודעים. כיום נשים רבות (והאמת היא שגם חלק מהגברים) לא מסתפקות בלחקות את התספורת של הכוכבות הגדולות ביותר – הן פשוט רוצות להיראות כמוהן – או כמוהם.

הליך נפוץ המאפשר הגשמת חלומות

טיפולים המאפשרים למנתחים הפלסטיים להפוך את הפציינטית שלפניו לכפילה של אחת הכוכבות המפורסמות ביותר בתבל, הם ללא ספק תוצאה של ההתקדמות הטכנולוגית בה אנו חוזים מדי יום ביומו. אם בעבר נשים שהיו מגיעות למנתחים הפלסטיים ומבקשים להיראות כמו מרלין מונרו או ברברה סטרייסנד היו נשלחות לביתן ללא עיכוב מחשש להפרעה נפשית זו או אחרת – הרי שכיום מדובר על הליך נפוץ שיכול להגשים חלומות. בעבורי, החלום שלהן, הוא האתגר הכירורגי-אומנותי הנשגב ביותר.

עוד בטרם נתקלתי בבקשות לביצוע טיפולים מסוג זה, ביצעתי אלפי ניתוחים להצערת פנים אשר הכשירו אותי והעניקו לי ברבות השנים את הניסיון הדרוש לביצוע טיפולים מורכבים יותר – אלו המבוססים על דימיון בין פניו של המטופל לפניו של האדם אליו הם מעוניינים להידמות.

הסיבה העיקרית לכך היא שהניתוחים להצערת הפנים מהווים אתגר של ממש משום בגיל צעיר אנחנו נראים מלאים יותר, הלסת שלנו ארוכה יותר, הלחיים מורמות יותר, האף קצר יותר ועוד שורה של שינויים. מבחינתו של המנתח הפלסטי – מלווה החזרתו של המטופל למראה הצעיר בהתמודדות עם שורה של אתגרים אתם אנו ערוכים להתמודד על הצד הטוב ביותר. וזאת כחלק בלתי נפרד מהניסיון שערכו לא יסולא בפז.

בחינת הבקשה בעיון

אם כך, הרבה מאוד אנשים מגיעים אליי בבקשה להידמות לשחקנים הבולטים והמוכרים ביותר. חלק מעוניינים גם להידמות ולשחקנים ושחקניות פחות מוכרים – זוהי כמובן זכותם, ואם חשבתם שלבקש להידמות למילה קוניס או לקמרון דיאז זה לא דבר של מה בכך, אז מה תגידו על נשים בעלות חזות אסיאתית אשר חפצות בשינוי דרסטי ומבקשות להיראות כמו ילידות גרמניה או אוקראינה. ואתם יודעים מה? לא פעם קיבלתי גם בקשות הפוכות. תפקידו של מנתח פלסטי הוא לבצע את רצון המטופלת או המטופל על הצד הטוב ביותר, תוך שמירה על מצב מציאותי.

לבסוף, אדגיש כי אחד הדברים החשובים ביותר עליהם אני מקפיד כבר במהלך הפגישה הראשונה שלי עם המטופל היא לבחון את הבקשה שלו בעיון בטרם נתחיל בהליך. לשם המחשה, אם מדובר באדם שמביא לי תמונה של אדם אחר לו הוא רוצה להידמות, אבל מניסיוני המקצועי ברור שמדובר במשימה מורכבת מדי שעלולה לגרום עוגמת נפש למטופל – אין בכוונתי להתחיל בטיפול. למען הסר ספק, השיקול הוא בראש ובראשונה בריאותי ובשום פנים ואופן לא כלכלי. רק אחרי שאגיע למסקנה שבבקשת המטופל לא טמונה אוטופיה לא ריאלית – אאשר את הטיפול ונצא לדרך.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​