אירוח בתוכנית של פרופ' קרסו- ניתוח הסרת סנטר כפול לגבר

הסנטר אינו משקר- גם כשמדובר בגברים השומרים על עצמם , דלדול והתרופפות הרקמות באזור שמתחת ללסת והתווספות השומן באזור מביאים לסממן המעיד על התקדמותו של הגיל : סנטר כפול. לפני מספר שבועות התארחתי בתוכניתו של פרופ' רפי קרסו והסברתי על הליך הסרתו של סנטר כפול בקרב גברים.

פשוט וקל

אם בעבר הסרתו של סנטר כפול, דרשה הליך כירורגי של מתיחת פנים, כיום בעזרת הליך פשוט וקל, ניתן לתקן ולחדש  מראה סנטר מרופף ותלוי ולהפכו לצעיר ומתוח , מבלי לבצע מתיחת פנים.

ד"ר תומאס ביגס, פלסטיקאי בעל שם בינלאומי, אמר בעבר באחד מכנסי הפלסטיקה, כי גברים מפחדים ממתיחת פנים יותר מאשר נשים. הוא סיפר כיצד רבים ביקשו ממנו שיוריד להם את העודף בסנטר באומרם כי אינם מעוניינים במתיחת פנים. הליך פלסטי חדיש זה נוצר בדיוק עבורם. באמצעות חתך קטן באזור הלסת התחתונה , ניתן לבצע שאיבת שומן, הידוק שרירים וסילוק עור עודף של הסנטר. כמו כן אפשר אף לעצבו ולהגדילו.

הניתוח מתבצע בעזרת הרדמה מקומית עם מעט טשטוש וההחלמה אורכת כמספר ימים, כאשר רוב התפרים נספגים ולאחר שבוע מסולקים הנותרים. לאחר כמספר שבועות מחלימה הצלקת עד שכמעט ונעלמת.

מתאים לכולם

גם לנשים – לגברים לא אכפת שתהיה להם צלקת, אולם מדובר בצלקת קטנה בקו התת סנטרי שיורדת מעט כלפי מטה ורואים אותה רק מקרוב. ניתן לטשטשה באמצעות איפור.

גם לצעירים –  ניתן לבצע את ההליך באופן בו מסלקים רק את השומן העודף בסנטר הכפול ללא סילוק העור העודף (חוסך את הצלקת), שיתכווץ בעצמו , שכן , מדובר בעור שאינו רפה.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​