כשאומרים לך שאת נראית טוב, אבל לא יודעים למה – אירוח בתוכנית "המועדון"

לאחרונה התארחתי אצל חני נחמיאס בתוכנית "המועדון", בה התראיינתי על עיצוב פנים ופיסולן.

בכל הקשור לעיצוב הפנים, חשוב להבין  כי שלב האבחנה והתאמתה לכל מטופל ומטופלת באופן ספציפי, ממש כמו ברפואה הקונבנציונלית,  הוא השלב הקריטי ביותר בתהליך. לכן, אני מרבה לבקש ממטופליי המבוגרים יותר, תמונות שלהם מגיל צעיר, בעזרתן אני מתרשם ממבנה פניהם , כשזה רענן ומלא יותר.

כך היה גם עם הקומיקאית דינה אור , שהתלוותה אליי לתוכנית. היא הגיעה אליי עם מראה נפול ועייף ובתום התהליך, כפי שניתן לראות בתמונות המצורפות ובוידאו, אפשר בהחלט לראות שהיא נראית טוב, אולם אין זה ניכר לעין שהיא מנותחת. כאן החוכמה – לבצע שינויים עדינים, שיגרמו למטופל לגרוף מחמאות מסביבתו, כשזו אינה יודעת להגדיר מדוע הוא נראה טוב כל כך.

כדי להביא את  הפציינט בתום הניתוח למראה צעיר , אך טבעי, נדרשת עבודה של ידיים מאומנות ומאד מקצועיות. אצל דינה עיצבתי את הפנים על ידי שילוב של מספר תהליכים, ביניהם , הרחקת כמות קטנה של שומן עודף מגופה, זיכוכו ובעזרתו ביצוע פיסול פנים . העבודה עם שומן גוף יעילה ביותר, מאחר והוא נקלט ב 85% מהמקרים. בעזרתו אפשר לעבוד על שיפור מראה אזור העיניים, לבצע מילוי לחיים ואף עיצוב סנטר.

בתמונה המצורפת ניתן לראות מימין את דינה לפני הניתוח, במרכז תמונה מצעירותה ומשמאל את דינה לאחר הניתוח ממבחן התוצאה עולה כי השינויים אינם ניכרים לעין באופן בולט או גס.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​