אין גיל לבוטוקס

כאשר ניגשים להזרקת בוטוקס חייבים לקחת כמה דברים בחשבון – לא מדובר במילוי קמטים או בפעולה המבצעת הסרת קמטים כי אם מניעת תנועת השרירים שיוצרים קמטים.

במקור הבוטוקס הוזרק לבחורה צעירה בארה"ב לפני כמה שנים טובות. הבחורה סבלה מקמטי זעף, אלו קמטים המופיעים לאנשים שמכווצים את שרירי המצח והגבות, יוצר תחושה כאילו אותם אנשים זועפים וכועסים כל הזמן ועל כן הם נקראים קמטי הזעף. קמטים אלה מופיעים כבר מגיל צעיר וטיפול בעזרת בוטוקס עוזר לטפל באותה תופעה.

בכתבה אשר פורסמה בערוץ 10  הבחורה, על אף גילה הצעיר נפגשה והתייעצה עם רופאים אשר מבינים כיצד התחיל נושא הבוטוקס ונכנס לתודעה של הציבור. אנשים עם קמטים סביב המצח, או קמטי חיוך המופיעים בזווית הפה, לחלק זה מפריע ולכן להם מומלץ להזריק בוטוקס.

לפני שניגשים לטיפול בוטוקס יש לבדוק את ההיסטוריה הרפואית של הפציינט, לבדוק האם קיימת אלרגיה לחומר. לכן רצוי להיזהר מטרנד מסיבות הבוטוקס. אוספים נשים או גברים שבאים לקבל הזרקת בוטוקס, זה לא נעשה במרפאה מסודרת והיגיינית. הזרקת בוטוקס צריכה להיעשות על ידי רופא מוסמך עם כישורים מתאימים לכך, פלסטיקאי אמין שיבצע את ההזרקת בוטוקס עם הנחיות מתאימות. פציינטים עם קמטים מסביב לפה מעוניינים להזריק בוטוקס, אך צריכים להיזהר כי הזרקה של בוטוקס יכולה למנוע הגיית מילים מסוימיות מכיוון ששרירי הפה משותקים. לעתים כאשר מזריקים לא במקום ניתן לעשות נזק חמור.

בוטוקס ממלא את תפקידו לתקופה של בין 3-6 חודשים. חייבים לזכור כי תפקיד הבוטוקס הוא לא למלא קמטים כי אם למנוע את תנועת השרירים שיוצרים קמטים. השימוש בבוטוקס נועד לשפר הופעה לא טובה בגלל פעילות שרירים ולא מניעת קמטים או הסרת קמטים.טיפול נכון בעזרת בוטוקס יסייעו להצערת הפנים של המטופלת בעבר רופאי עיניים היו מזריקים בוטוקס בעיניים לאנשים שסבלו מפזילה מכיוון שבוטוקס היה מחליש את השריר החזק, מה שהיה תורם לשיפור הפזילה.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​