איך לבחור מנתח פלסטי?

לעבור ניתוח פלסטי זו החלטה לא פשוטה ואפילו מורכבת, אך לבחור מנתח פלסטי זו החלטה כמעט גורלית.

איך בודקים את מומחיות הרופא? מה קורה במקרה של ניתוח חוזר? והאם אפשר לוותר על פגישת הייעוץ? אני מכיר טוב מאוד את ההתלבטויות והשאלות האלה – למרות שאני נמצא בצד שממול הלקוח.

אז מה עושים? לפניכם 8 טיפים שיעזרו לכם לבחור את המנתח הפלסטי הטוב ביותר עבורכם

1. בדקו את מומחיות הרופא – מומחה בכירורגיה פלסטית הוא בעל תעודת מומחה בתחום זה ממשרד הבריאות הישראלי. חשוב להבחין בין רופאים שעוסקים באסטטיקה, לבין מנתחים פלסטיים שהם גם מנתחים וגם בעלי כישורים לעסוק באסתטיקה על כל סוגיה. גם בין המנתחים הפלסטיים –  רצוי שיהיה זה מנתח בעל ניסיון בתחום האסתטיקה והכירורגית הטיפולית.

2. וודאו חברות באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית אסתטית ומשחזרת – חברות באיגוד ניתנת רק לרופאים מומחים בעלי תעודה.

3. אל תוותרו על פגישת יעוץ – בפגישת הייעוץ תוכלו לקבל מידע מלא על הניתוח המתוכנן. לכו לפגישת הייעוץ והעלו בפני המנתח את כל השאלות והחלומות שלכם. עימדו על כך ששיחת הייעוץ תתקיים ביניכם ובין הרופא המנתח, ולא על ידי צד שלישי מטעם הרופא.

4. הצטיידו במידע רלבנטי על הניתוח – סוג ההרדמה, חומרי ההרדמה, מספר  חתכים, זמן החלמה, גודל הצלקת, סיכונים, סיבוכים אפשריים, תופעות לוואי וכו'.

5. בדקו את מקום הניתוח – וודאו שהניתוח מתבצע במרכז רפואי מאושר ומצויד.

6. בדקו את זמינות המנתח – חשוב שהמנתח יהיה זמין לאחר הניתוח למקרה של סיבוכים.

7. סגרו פינות – חשוב לקבוע מראש מי נושא בעלות ניתוחים חוזרים, דחופים או מתוכננים.

8. הימנעו מהפתעות מיותרות – בדקו היטב שהמנתח שלך אכן יהיה זה שינתח אתכם ולא מתלמד או שכיר צעיר ופחות מנוסה.

ד"ר אבישי וינברגר, מומחה לכירורגיה פלסטית אסתטית משחזרת, בעל קליניקה פרטית במגדל ויצמן בת"א. חבר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית בישראל. בוגר ביה"ס לרפואה באוניברסיטה העברית בי-ם, ניתח בבית החולים הציבורי במשך 20 שנה ועסק במגוון התחומים של כירורגיה פלסטית, ריפוי כוויות ושחזור.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​