איך הופכים אישה יפה ליפה יותר? חלק ב'

בחלק הראשון סיפר ד"ר אבישי וינברגר על ההחלטה לבצע הליכים קוסמטיים באחת הנשים היפות בישראל – עמנואל הורי. לאחר שעברה מספר ניתוחים שחלקם נועדו לתקן את הניתוחים שכבר עשתה, עמנואל הורי לא הייתה שבעת רצון וכאשר פגשה את ד"ר אבישי וינברגר הבינה מדוע – העור שלה אינו אלסטי מספיק כדי להביא לתוצאות מספקות. על כן, הציע לה ד"ר וינברגר כי יעצב לה את הפנים באמצעות מילוי שומן.

ההליך שנקבע לאורך הפגישות שטרם הניתוח, כלל שינויים עדינים מאוד בפנים של הורי ולכן היווה אתגר רב לד"ר וינברגר: "החלטתי ללכת על האתגר הזה. השינוי המינימליסטי הרבה יותר קשה להדגמה מאשר שינוי חד כמו אף שצריך לשבור אותו".

שלב שלישי: מה מבצעים בניתוח?

ד"ר אבישי וינברגר מציין כי לאחר האבחנה ולאחר תיאום הציפיות, הוחלט כבר בפגישה הראשונה כי הורי זקוקה להרמה ומילוי לחיים ולטיפול בשקיות נוזלים בצידם. כמו כן, היה חשוב לתת לה קו לסת חד יותר כי זה הפריע לה. בנוסף, מציין ד"ר וינברגר "רציתי לעשות UFACE, אבל בגלל סוג העור של עמנואל הייתי צריך למתוח את העור יחד עם השריר כדי שהמתיחה לא תתבסס על העור הלא אלסטי. בדרך זו עשיתי לה מתלה שריר עור והידקתי את השרירים של הפלטיסמה – קורסט לצוואר".

"בפגישה השנייה", מספר ד"ר וינברגר, "שמתי לב ולשפתיים העבות והלא מחטובות שלה למרות שכבר עברה תיקון על ידי מנתח פלסטי. השפתיים שלה היו מאוד אופייניות לטיפול עודף בסיליקון, שגורם להתעבות בצורה לא נורמאלית. אני הצעתי לה לעשות עיצוב נוסף של השפתיים על ידי סילוק של השפתיים העליונות בצורה שתיתן שפתיים אנטומיות (שפתי תינוק)".

בנוסף, הם חשבו ביחד כי יהיה נכון לעשות הרמה של מרכז הפנים כי הלחיים היו שמוטות כלפי מטה. באופן זה ניתן היה להרים את הלחי על התוכן השומני, השרירי והעורי באמצעות הרמה של קרום העצם מהעצם, וקיבוע הלחי לקרום העצם של הארובה.

בפגישה השלישית טרם הניתוח, הורי רצתה גם לשנות את הפרופורציות בין השפתיים והסנטר, כלומר שהמרחק בין השפה התחתונה והחלק התחתון של הסנטר יהיה גבוהה יותר. בנוסף, הוחלט להסיר עודף עור מהעפעפיים העליונים.

שלב רביעי: הניתוח

ד"ר אבישי וינברגר, מנתח פלסטי מקצועי,  מספר כי אחד האתגרים טרם הניתוח היה למצוא שומן טבעי מפני שהורי מאוד רזה, אך לבסוף נמצאה כמות מספקת של שומן והניתוח, שארך כשלוש שעות, יצא לדרך. כיום עמנואל הורי מגלה שביעות רצון רבה מתוצאות הניתוח ובינתיים נראה שהשומן נקלט ברובו המכריע. ד"ר אבישי וינברגר מוסיף כי הורי מגיעה למעקב כל הזמן וכמו עם יתר מטופליו, הוא אוהב לראות אותם לאחר מכן, לעודד אותם וללוות אותם בתהליך משמעותי שכזה.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​