על מתיחת פנים לגברים

למרות שגברים פוחדים מניתוח פנים ואף מבנה עורם שונה מבחינה פיזיולוגית לעומת זה של נשים באופן המקשה על קבלת תוצאות טובות, מסתמנת בשנים האחרונות יותר התעניינות מצד גברים המתעניינים בהצערת פנים. הפרוצדורה המומלצת עבור גברים היא סילוק הפימה.

תוצאות של ניתוח פנים אצל גברים לעומת נשים

גברים פוחדים ממתיחת פנים.
באופן אובייקטיבי אף, העור שלהם עבה יותר ועשיר בבלוטות חלב , אספקת הדם לעור הפנים שלהם עשירה יותר ולכן קיימת אצל גברים נטייה כמעט כפולה לעומת נשים לשטפי דם תת עוריים – כל אילו מקשים על השגת תוצאות נאות לניתוח פנים אצל גברים לעומת נשים.

יותר גברים מתעניינים בשנים האחרונות באפשרויות להצערת מראה הפנים

עם זאת בעשר שנים האחרונות יש יותר פניות מצד הגברים בכל הקשור להצערת מראה הפנים. הגבר המודרני מטופח, מתעניין באופנה ואינו נרתע מטיפול העשוי להצעיר את מראהו. מעבר למודעות, הופעה חיצונית מעניקה לגבר ביטחון עצמי – יתרון בהשגת משרה, עמידה מול קהל . גם מצב משפחתי כמו גירושים מאוחרים או אישה צעירה עשויים להיות מניע מצד הגבר ברצונו להצעיר את מראה פניו. בכל אופן, אם בעבר היו אילו בעיקר מפורסמים ושחקני קולנוע היום התופעה מקובלת בקרב כל ציבור הגברים, אם כי עדיין לא באותה מידה כמו בקרב הנשים.

הפרוצדורה המומלצת ביותר להצערת עור הפנים של הגבר

מרבית הגברים מעוניינים בסילוק העור העודף מתחת לסנטר הנקרא פימה. מדובר בפרוצדורה קלה יחסית שמשאירה  צלקת קטנה ההולכת מהקו התת סנטרי עד לאזור התפוח – הגרוגרת "והיא נותנת אפשרות לסלק רק את הדבר הזה בלי למתוח את כל הפנים. עכשיו כמובן אפשר לשלב עם זה כל מיני דברים נוספים אבל ברמת העיקרון הפרוצדורה היא פרוצדורה שמתבצעת בהרדמה מקומית , לא תמיד יש אפילו צורך בטשטוש, מסלקים את כל הדברים שמפריעים, מסלקים את עודף העור, נשארת צלקת. . .הגברים – כולם יכולים בהתחלה לגדל טיפה זיפים של זקן  הצלקת היא מאד יפה היא נוחתת על המטרה העיקרית של הניתוח ונותנת תוצאות יחסית טובות מאד עם פרוצדורה יחסית מאד מאד פשוטה".

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​