סוגי אבחנות בעפעפיים התחתונות

העפעפיים העליונות והתחתונות משמשות בתור המסגרת העורית של העיניים, אשר מהוות את אחד האיברים הכי חשובים שיש בפנים של האדם ושמסייעים ביצירת אינטראקציה עם הסביבה. על כן, ברגע שחלה התרופפות קלה של העפעפיים, דבר זה משפיע על מראה הפנים וכיום ישנן דרכים שונות ויעילות לטפל בכך.

על מנת לטפל בעזרת הרמת העפעפיים, בבעיות של עפעפיים תחתונות, ראשית יש להבחין בין סוגי היווצרות המקרים וצורות ההתבטאות המשפיעות על מראה הפנים.

  • תופעה תורשתית הגורמת לשקיות מתחת לעיניים – ישנה תופעה גנטית שעוברת בתורשה ולכן יכולה להשפיע בכל גיל ואינה קשורה בהכרח להבליך ההתבגרות. תופעה זו יוצרת שקיות מתחת לעיניים ונעוצה בריבוי שומן בארובת העין, מה שלוחץ על המחיצה בין העצם לעפעף. דבר זה גורם להתבלטות החוצה של העפעף התחתון ויכול להופיע גם אצל אנשים צעירים.
     
  • שקיות נוזלים – תופעה זו אינה קשורה לריבוי שומן, אלא דווקא להצטברות נוזלים בלחיים שמתחת לשקיות העפעפיים התחתונות. לעומת שקיות השומן, שקיות הנוזלים יבלטו הצידה ולא לכיוון האף. הנוזלים מצטברים בגלל הפרעה בניקוז הלימפטי, מה שיוצר לחיים נפוחות בשעות הבוקר וירידה שלך הנפח במהלך היום.
     
  • הבלטה של תעלת מרז הדמעות –תעלת מרזב הדמעות מתחילה בחלק הפנימי של העין ומסתכלת לצידי האף. תופעת ההבלטה של המרזב, נגרמת מבליטה של שומן הממוקם בארובת העין וכך תעלת מרזב הדמעות בולטת יותר. תופעה זו מופיעה בעיקר אצל מבוגרים וניתן לטפל בה באמצעות טיפול קוסמטי – אסתטי.
     
  • נפילת הלחי – עם ההתבגרות או כתוצאה ממבנה פנים מסוים, יכולה להופיע תופעה של לחי קשה שמוטה. הלחי הקשה היא הלחי שממוקמת בין העיניים לבין הלחי הרכה, היכן שיש עצם. במהלך טיפול בעפעפיים התחתונות ניתן לטפל גם בנפילת הלחי הקשה.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​