צפו: ד"ר אבישי וינברגר מסביר כל מה שצריך לדעת על עיצוב קו הלסת

ד"ר אבישי וינברגר התראיין לאחרונה לתכנית בערוץ 10 וסיפר על עיצוב מחדש של קו הלסת, באמצעות הליך כירורגי פשוט הנקרא U Face Lift.

עיצוב מחדש של קו הלסת הוא חלק מתהליך כולל של פיסול פנים שנעשה מסיבות שונות כמו הרצון להיראות צעירים יותר או הרצון לתקן אלמנט כלשהו באזור הלסת.

 

עיצוב קו הלסת – עבור צעירים ומבוגרים כאחד

ד"ר וינברגר מספר כי טיפולים עבור עיצוב קו הלסת, מבוקשים גם על ידי צעירים וגם על ידי מבוגרים ויכולים להתבצע בטווח גילאים רחב, מגיל צעיר ועד גיל מבוגר, אך ישנם הבדלים בין השניים:

  • צעירים – ישנם אנשים צעירים אשר מבנה קו הלסת שלהם יוצר סנטר כפול, שנובע מהצטברות של שומן, אך אין לו קשר למשקל עודף. השומן יושב מתחת לעור ומתחת לשריר ובשילוב עם סנטר קצר או נסוג, המראה שמתקבל יוצר סנטר כפול. ניתוח קו הלסת עבור צעירים מתבצע דרך פתח מינמלי  מאחורי תנוכי האוזנייםף דרכו שואבים את השומן שמתחת לעור, ודרך פתח מינימלי בקו הלסת מסלקים שומן שיושב מתחת לשריר. לאחר מכן, מהדקים את השריר ויוצקין קו לסת ישר, חד ויפה. בסיום ההליך נשארת צלקת מזערית, שכמעט אינה נראית לעין, ואם המטופל ישמין בעתיד,  הסנטר ישמין בפרופורציה החדשה משום שבניתוח מסירים את מרבית תאי השומן.
  • מבוגרים – עיצוב קו לסת אצל מבוגרים הוא מורכב יותר מאשר אצל הצעירים, בעיקר בגלל מעורבות התרופפות העור. באופן זה, אצל אנשים מבוגרים יש גם עודף עור שצריך לטפל בו, גם עודף שומן וגם נפילה של השריר. בדרך כלל עבור מבוגרים ניתן לפתור 90% מהמקרים על ידי שני הטיפולים הבאים:
  1. U Face Lift– מתיחת פנים שנעשית דרך פתח קטן המבוצע באזור התנוך, דרכו מתבצעת מתיחת הפנים ונוצר קו לסת חד וברור. הצלקת קטנה מאוד וניתן לראות תוצאות לאחר זמן קצר. הליך זו מתאים גם לצעירים יותר עם נפילת עור קלה, שמעוניינים כבר להתחיל לטפל בתופעת התרופפות העור.
  1. .מתיחת פנים קלאסית – מתיחת פנים זו היא המתיחה הקלאסית ובאמצעותה מעוצב קו הלסת מחדש. המתיחה עוסקת בסילוק והסרה של עודפי עור ניכרים מהפנים, הצוואר, מהעפעפיים העליונות והעפעפיים התחתונות. כמו כן, מתיחת פנים עוסקת בעצוב פנים, לפי דרישת המטופלים, כמו עיצוב האף, הזרקות שומן לעיבוי הפנים בכחושות, כאשר קיימת סיטואציה כזו, קילוף עור כימי או מכני וכו'.

    הטיפול בקו הלסת מחזיק לאורך זמן, אך אם המטופלת מעוניינת לחזק את האפקט לאורך השנים, ניתן לחזור על הטיפולים בשנית.
 

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​