טכניקות להרמת הלחיים ומרכז הפנים

יותר ויותר פציינטים, נשים וגברים כאחד, מבקשים ממני להרים ולמעשה למלא את הלחי הקשה אשר נמצאת מתחת לעפעף ו"נופלת" להם בגיל יחסית צעיר.

יש מספר טכניקות למילוי הלחיים עליהן ראוי לתת את הדעת:

חלק גדול מאנשי המקצוע המתעסקים באסתטיקה רפואית נוהגים להציע למטופליהם פתרון שעיקרו בהזרקה של חומרי מילוי שונים דוגמת החומצה האלרונית אל הלחי, וזאת בהליך שמתבצע על שולחנו של איש המקצוע במשרד ולא בסביבה סטרילית של חדר ניתוח. זאת ככל הנראה משום שאנשים רבים לא אוהבים את האסוציאציה הכרוכה בפתרונות ניתוחיים. עם זאת, הבעיה הגדולה ביותר בטיפול מסוג זה היא שמדובר על פתרון זמני ולא קבוע שמחייב חזרה על הליך יקר למדי בתדירות קבועה של בין שמונה חודשים לשנה.

טכניקה נוספת המוכרת מאוד בעולם הרפואה הקוסמטית היא טכניקת הזרקת השומן על שם קולמן. מדובר על שיטת טיפול אשר מתבצעת בתנאים ובסביבה של חדר ניתוח ויתרונה היחסי טמון בכך שהשומן אשר מוזרק ישירות ללחיים נשאר שם לכל החיים (בהנחה והוא נקלט כפי שאכן קורה ב-80% מהמקרים) וזאת מבלי לכבול את הפציינט לביקורים חוזרים אשר יגרמו לו לבזבז זמן וכסף שלא לצורך.

השיטה השלישית בטיפול הרמת לחיים היא הרמת הלחי בטכניקה כירורגית. בשיטה זו נכנסים אל הלחי בחתך קטן מרימים את הלחי ומקבעים אותה לעצם. שיטה זו דורשת גם היא תנאים של חדר ניתוח ומבוצעת על פי רוב בהרדמה כללית או מקומית עם טשטוש. גם כאן, היתרון הוא בתוצאות ארוכות הטווח של ההליך. לבסוף, יש גם טכניקה נוספת המשלבת בתוכה אלמנטים מכל השיטות שכבר הוזכרו לעיל.

בעוד שחלק לא מבוטל מכלל העוסקים במלאכה מתמחים בטכניקה אחת בלבד, אני השקעתי משאבים רבים על מנת להתמחות בכל הטכניקות הקיימות ולהכירן על בורין. ברגע שמטופל זה או אחר מגיע אליי לראשונה, אני יושב עמו לשיחת היכרות קצרה ואף עורך תיאום ציפיות מסודר בטרם ניגשים למלאכה. כל זאת מתוך רצון להעניק ללקוחותיי את השירות המקצועי, האיכותי והמגוון ביותר. אלו הם העקרונות המקצועיים המנחים שהיו נר לרגליי מהרגע כבר מהרגע הראשון.

צפו בד"ר אבישי וינברגר מסביר על פרודצורת הרמת מרכז פנים:

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​