טיפולי הצערת פנים: השיטות השונות

המראה החיצוני הוא כרטיס הביקור שלנו, וכשמדברים על מראה חיצוני, הפנים הם חלק חשוב מאוד בו. שם נמצאות העיניים, האף, הפה והלחיים. טיפולי מתיחת פנים הם אחד מתוך סוגים רבים של טיפולים שיכולים לעזור למראה המבוגר להפוך למראה צעיר הרבה יותר. האזינו לשיחה שקיימתי עם רויטל עמית ברשת א' בנושא.

כשאנשים מזדקנים, לפתע האף והשפה נופלים ומבנה הפנים משתנה. לכן, רבים פונים לביצוע טיפולי הצערת פנים. יש ציפייה רבה בנושא הזה מצד המטופלים ולכל אחד ואחת יש להתאים את סוג הטיפול המתאים להם. בניגוד לעבר, הצערת הפנים כיום נעשית בגיל צעיר יותר מאשר לפני כ-15 שנה. כיום מגיעות אליי נשים בגיל 45 ומעוניינות להצעיר את הפנים.

אחד הטיפולים בהצערת הפנים הוא מתיחת פנים באמצעות חוטים, אם כי כיום קיימים טיפולים יעילים יותר. בשיטה הזו מוכנס חוט מחוספס לפנים בדקירה ובעזרתו מושכים את הרקמה כלפי מעלה. במקרים רבים נותרים עם החוט בתוך הפנים בשיטה הזו והתוצאות לא משביעות רצון.

ענף נוסף בהצערת פנים הוא הרמת גבות ויש כמה טכניקות לכך. עקרונית, הגבות צריכות להיות מעל לגג ארובת העין. השיטה הטובה ביותר היא הוצאת פס עור קטן מעל הגבה, ואז מושכים את הגבה כמה שרוצים. בטיפול הזה, שדורש הרבה סבלנות, נותרת צלקת קטנטנה שלא מורגשת.

לשמיעת הראיון המלא ולשיטות הצערת פנים נוספות, צפו בסרטון:

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​