השתלת אשך שלישי – טרנד שתופס תאוצה

כולם וודאי שמעו על השתלה של שתל מלאכותי בחזה הנשי, ולאחרונה הטרנד החדש הוא לא אחר מהשתלת אשך שלישי מסיליקון, מטעמים קוסמטיים בלבד, המיועדת לגברים בריאים לגמרי שלהם שני אשכים. מצורפים לפוסט זה ריאיון שלי מתוך "מאקו" ועם גבי גזית.

השתלת אשך – שלא לצרכים רפואיים

על הגדלת חזה באמצעות שתלי סיליקון וודאי שמעתם, ולמרבה הצער, גם על ניתוח להשתלת אשך , בקרב גברים הסובלים ממחסור של אשך מטעמים גנטיים, עקב מחלה או ניוון שק האשכים, מה שלרוב פוגע בתיפקודם המיני ומפריע להם אסתטית.

כיום גברים פתוחים יותר בכל הקשור לטיפוח, אופנה ואף טיפולים קוסמטיים ופלסטיים שיצעירו את המראה שלהם או יגרמו להם להרגיש טוב יותר עם עצמם. לאור מודעות זו ההולכת וגוברת, לא מפתיע כי גם בעולם הניתוחים הפלסטיים הגבריים נוצר טרנד שהוא לצרכים קוסמטיים בלבד- ניתוח השתלת אשך.

הליך מהיר ופשוט

התופעה החדשה היא למעשה ניתוח קוסמטי האורך 20 דקות, ובמהלכו מושתל מסיליקון אשך שלישי בנוסף לשניים הקיימים, כקישוט אסתטי ואות בולט לגבריות.

האשך המלאכותי עשוי מסיליקון קשיח. ההליך פשוט לעומת זה של הגדלת חזה ומלווה אך ורק בהרדמה מקומית, מאחר והמקום , למרבה ההפתעה, פחות רגיש ועצבי מפטמת השד.  באמצעות  חתך קטן בשק בין שני האשכים מוכנס השתל של האשך הנוסף. גודלו יכול להיות קטן או גדול יותר וזאת בהתאם להעדפה והמקום הפנוי שיש למטופל בשק האשכים.

התחיל במקרה והפך לתופעה טרנדית

כפי שתיארתי בריאיון מתוך "מאקו" בנושא (לינק לריאיון מצורף בתחתית הפוסט), הרעיון לכך הגיע ממני, כשהכול התחיל בתור בדיחה. בצעירותי צפיתי בסרט איטלקי ישן, על כפר בו חי בחור בעל שלושה אשכים, מעין פר הרבעה שכל הבחורות רצו להיות איתו. נזכרתי בסרט ורציתי לבדוק האם יש דרישה לכך. מודעה באתר על כך שאני מבצע ניתוח השתלת אשך שלישי,  הביאה לפניות רבות בנושא.

נשמע לכם מופרך? בעולם הפתוח והמודרני שלנו אין זה מפתיע שאנשים יחפשו דרכים חדשות להיות שונים וייחודיים. אין זה שונה מהגדלת חזה באופן לא פרופורציונלי או מגוף מקועקע לגמרי ופירסינגים במקומות שאינם שגרתיים. כעת התופעה מתחילה להתפשט ובאם אתם מעוניינים בניתוח שכזה חשוב שתדעו- התחושה של אשך שלישי היא אותה תחושה, ההבדלים לפני ואחרי אכן ניכרים לעין וההליך פשוט, מהיר וקל.

לכתבה והריאיון המלא איתי , מתוך "מאקו" בלינק המצורף ממש כאן-
השתלת אשך שלישי

ריאיון בנושא השתלת אשך שלישי עם גבי גזית בתוכניתו:

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​