הצערת פנים – שומן זה טוב

המילה "שומן" יוצרת אצל רובינו אסוציאציה שלילית, אבל בהקשר של ניתוח הצערת פנים, שומן הוא דווקא חיובי.
פנים שמנות הן סממן לבריאות. ככל שהפנים שלנו יותר צעירות כך יש בהן יותר שומן. והשומן הוא המקור הטוב ביותר להזרקה למילוי הפנים.יותר ויותר נשים בוחרות בהליך של הצערת פנים זאת מכיוון שמדובר בהליך חצי כירורגי פשוט (ביחס למתיחת פנים למשל), וברוב המוחלט של המקרים תוצאותיו מצוינות. רמת הסיכון לסיבוכים שואפת לאפס היות והחומר המוזרק מורכב מרקמות אדם.

את ההליך עוברות לא רק נשים מבוגרות, אלא גם נשים צעירות, שאינן מרוצות ממראה פניהן. האיזור השכיח ביותר להזרקות הוא מתחת לעין המוכר גם בשם "תעלת מרזב הדמעות" או באנגלית Tear Trough. איזור זה אצל נשים רבות הוא "שקוע" ומקנה להן פנים מבוגרות. הליך זה נקרא באנגלית Under-Eye Rejuvenation

איך זה עובד?

את השומן לוקחים מאיזורים בגוף, לרוב מדפנות הבטן בכמות של בין 100ל- 150 CC, השומן מועבר לכלי צנטריפוגי שמטרתו לסנן ולנקות את השומן משאריות של דם או רקמות.
המטופלת נכנסת להרדמה חלקית וההזרקה נעשית בעדינות ובסבלנות.

משך הטיפול הוא בין שעה וחצי ל- 3 ולאחר שההליך מסתיים המטופלת יכולה לחזור מייד לחיים השגרתיים. תוצאות טיפול הזרקת שומן להצערת פנים ניכרות לאורך זמן רב. השומן מתפזר בצורה מושלמת מתחת לעור, ואין צורך לעבור את התהליך שוב, כמו שנדרש במקרה של שומן מלאכותי.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​