הזרקת חומצה היאלורונית

השימוש בחומצה היאלורונית הפך פופולרי מאוד. טיפול עם יתרונות רבים המובאים כאן לפניכם.

מהי חומצה היאלורונית?
חומצה זו קיימת בגוף המייצר אותה באופן קבוע. חומצה היאלורונית נמצאת בשכבות השונות של העור, בתת העור. במקביל ניתן לייצר אותה בטכניקה של הנדסה גנטית. ע"י פיתוח זה החומצה מפתחת פחות תגובות אלרגיות על ידי המטופלים. הייצור בהנדסה הגנטית מאפשר לחומצה היאלורונית תכונות שאי אפשר לקבל בהפקה ביולוגית.

מהם היתרונות הבולטים של החומצה היאלורונית?
מדובר בחומר שהשפעתו זמנית. החומצה לא נשארת באופן קבוע בגוף ולפיכך אין ברוב המקרים רגישות של הגוף לחומר, כמו למשל בסיליקון שנשאר קבוע בגוף ועלול לגרום לתגובות שונות של הגוף כלפיו. השימוש בחומצה היאלורונית  בהתאם לדעתו המטפל אשר בוחר את החומר שלפי דעתו יספק את התוצאות הטובות ביותר, תוך התחשבות בצרכים השונים של המטופל ומגוון האפשרויות העומדות בפניו ומתאימות לצרכים אלה.

השימוש בחומצה הזו מאפשר שימוש מיידי ואינו מצריך חדר ניתוח או לדמות תנאים של חדר ניתוח מאחר והטיפול מתבצע בהזרקה ישירה של החומר על ידי שימוש במחט דקיקה או בצינורית דקיקה במרפאת הרופא המטפל. עלויות ההזרקה אינן גבוהות ונוחות לכל כיס.

למה היא משמשת?
החומצה היאלורונית אמורה להחזיק בחלק העליון של הפנים עד שנה ואילו בחלקים התחתונים של הפנים, בעיקר מסביב לפה תקופת זמן קצרה יותר בגלל תנועתיות הרקמות כמו לעיסה ודיבור. ניתן לעצב שפתיים בצורה יפה מאוד ועדינה, למלא את הקו שבין האף לפה, מילוי קמטים קטנים מעל הפה, ניתן לבצע הרמת לחיים ולמלא אותם, למלא את קמטי הזעף ולטפל באופן חלקי בפנים זועפות. מומלץ לבצע הזרקות קטנות בתקופה של חצי שנה מההזרקה הראשונית על מנת להאריך את חיי החומר בתוך הגוף. יש לבצע הזרקה קטנה יותר מההזרקה הראשונית והיא יכולה להאריך את המצאות החומר עוד כ – 40% עד 50% מהזמן.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​