הזרקות מילוי שומן בפנים – ד"ר וינברגר אצל אודטה

הזרקות מילוי שומן בפנים, מסייעות כיום לטיפול במגוון רחב של מקרים, החל מהצערת פנים והורדת קמטים וכלה בעיצוב הפנים לתיקון א-סימטריה. לדבריו של ד"ר וינברגר, מדובר בטכניקה אמינה וארוכת טווח, שכאשר היא מתבצעת במיומנות – היא גם יעילה מהרבה טכניקות נפוצות אחרות.

לצורך דוגמה, הציג ד"ר וינברגר מקרה בו ביצע הזרקת שומן במטופלת אשר נולדה עם הפרעה בהתפתחות של חצי הפנים (בתמונה למטה). בנוסף למחסור בשומן תת עורי, גם עצם הפנים של המטופלת לא התפתחה מספיק. המטופלת עברה טיפולים רבים אחרים אשר לא הועילו, עד אשר הגיעה לד"ר וינברגר אשר הבטיח לה כי טכניקת הזרקת השומן היא הפתרון עבודה – וקיים.

בתגובה לטענה שעולה לא פעם כי השומן המוזרק נספג, מסביר ד"ר וינברגר כי הדבר איננו נכון וכי כאשר עובדים על פי הטכניקה הנכונה, השומן נשאר לשנים ארוכות. "את השומן מוציאים בעבודת יד", מסביר ד"ר וינברגר, "בדרך כלל אצל הרזות זה מאוד קשה, אך יש לנו מקומות מסתור שאנחנו מוציאים מהם את השומן" (כמו באזור הברכיים למשל). במהלך הטיפול, מזריקים בין 70 ל-100 CC שומן, לעומת חומרי המילוי שמזריקים 1 או 2 CC. הדבר מאפשר למלא את הפנים ולתת להן את הנפח שהן מאבדות עם השנים.

בכ-80% מהמקרים, מספיק טיפול הזרקה אחד, כאשר הטיפול מתבצע בדרך כלל בהרדמה מקומית, אך בחדר ניתוח ומתנהל כניתוח לכל דבר. לעתים רחוקות קורה שישנו צורך בהזרקה נוספת.

לפרטים נוספים ופגישת ייעוץ, צרי קשר עוד היום.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​