הגדלת חזה ברזילאית: היתרונות בשיטה

ד"ר אבישי וינברגר התראיין לתכנית "כל בוקר" עם אורנה דץ בערוץ 10 ודיבר על היתרונות הרבים של הגדלת חזה ברזילאית. זה הזמן להכיר את השיטה מקרוב.

הברזילאים ידועים בתור אלו שמומחים בתחומים רבים כמו ריקודים, קפה וכדורגל, אבל מסתבר שגם בתחום הניתוחים להגדלת חזה יש להם מה לומר. הגדלת חזה ברזילאית היא שיטה שקיימת כבר זמן רב, משנות השבעים ליתר דיוק, וזה הזמן להכיר אותה מקרוב.

אולי בארץ לא מכירים את שיטת הגדלת החזה הברזילאית מכיוון שרוב הנשים אינן בוחרות בשיטה הזו, אבל ד"ר אבישי וינברגר מנוסה בהגדלות שכאלה כבר שנים רבות. בשיטה הזו, מבוצע החתך בחלק התחתון של העטרת הפטמתית. הדבר שונה משיטות רבות אחרות, וגורר עמו כמה יתרונות.

צפו בקטע של ד"ר אבישי וינברגר מהתכנית "כל בוקר" בערוץ 10:

 

היתרון המשמעותי בהגדלת חזה ברזילאית הוא הצלקת שכמעט אינה מורגשת כלל: הצלקת היא על הגבול הטבעי שבין צבע העור לעטרת, ולכן קשה להבחין בה. יתרון נוסף היא שה"כיס" נעשה בצורה מדויקת מאוד. הגישה של המנתח הפלסטי טובה ומאפשרת לו שליטה. יתרה מזאת, ניתן להוסיף שתל מתחת לשריר ליצירת מראה יפה יותר.

הגדלת חזה ברזילאית היא ניתוח פלסטי קצר יחסית, שאורך בין חצי שעה לשעה בסך הכל. משך ההחלמה אף הוא קצר בדרך כלל, אך הדבר משתנה בין מטופלת למטופלת. בדרך כלל מומלץ לקחת בחשבון שהחלמה מניתוח הגדלת חזה ברזילאית עשויה לקחת בין חמישה לשישה ימים.

"הנשים מתרגלות לשתלים כאילו הם חלק מהן, כבר אחרי שבועיים-שלושה. זה מאפיין פסיכולוגי", הסביר ד"ר אבישי וינברגר בתוכנית "כל בוקר" בערוץ 10. "אנחנו מקפידים מאוד על השתלים והם מאושרים על ידי ה-FDA האמריקאי. מדובר בשתלים עמידים וטובים מאוד. לא רואים חתכים באף מקום, אלא רק בעטרת".

שתלים שכאלו עמידים במשך עשרות שנים והוכחו כיעילים עבור הנשים שעברו הגדלת חזה ברזילאית. בכל ניתוח הגדלת חזה קיים חשש מסיכונים ומסיבוכים, אך על הנשים לדעת כי בשיטה הזו אין יותר סיכונים מאשר בשיטות האחרות.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​