אשך מלאכותי? טובים השלושה מהשניים…

שתל אשך מלאכותי
על השתלה של שתל מלאכותי בשדיים כולנו כבר שמענו, פחות ידוע הוא הניתוח להשתלת אשך מלאכותי.

לצערנו לא מעט גברים סובלים ממחסור של אשך, דבר שלא רק פוגע להם בתפקוד המיני, אלא גם (ואולי בעיקר) מפריע להם מבחינה אסתטית. היתוח הקוסמטי להשתלת אשך הפך להיות די נפוץ בשנים האחרונות, למרות שרובכם בוודאי לא שמעתם עליו.

הסיבה לכך היא שבניגוד לנשים המתגאות בניתוח להגדלת חזה שהן עברו, הרי גברים באופן טבעי מצניעים מידע זה (בלי לדבר על כך שמדובר במקום מאוד צנוע – ורגיש, כמובן…).

האשך המלאכותי (כמו זה שאני מחזיק בתמונות למעלה) עשוי מסיליקון די קשיח. הליך ההשתלה הוא די פשוט ואף פחות מוסבך מזה של השתלת שד מלאכותי. למה? תתפלאו גברים, אבל המקום הוא פחות רגיש ופחות עצבי מפטמת השד, ובנוסף – מדובר בהשתלה של שתל אחד ולא שניים.

גברים המעוניינים בהשתלת אשך מלאכותי הם כאלה שסובלים ממחסור מולד (גנטי) של אשך, ניוון בשק האשכים, כאלה שעברו כריתת אשך בעקבות גילוי מחלה (סרטן האשכים, לדוגמא), או כאלה שעברו טראומה של פציעה, בעקבותיה נכרת להם אשך אחד.

אולי זה יפתיע אתכם, אבל יש שמתי לב ל"מיני-טרנד" חדש. גברים בריאים לגמרי עם שני אשכים, מעוניינים בהשתלה של אשך נוסף כקישוט אסתטי שיהווה עבורם מושא לקינאה ואות בולט לגבריותם…

ואם מישהו ראה את הקומדיה "החתונה יוונית שלי", יודע על מה אני מדבר…

לפניכם קטע מהסרט

יכול לעניין אתכם: הגדלת איבר המין הזכרי

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​