איך הופכים לצעירים יותר תוך שעה?

לא צריך למתוח את כל הפנים בכדי להראות צעירים יותר. אפשר להסתפק בשאיבת שומן מהסנטר. מדובר בניתוח קצר, המתבצע בהרדמה מקומית בלבד.

כיום יותר ויותר גברים מתעניינים בניתוחים פלסטיים. הגבר המודרני מטופח, מתעניין באופנה ואינו נרתע מטיפול העשוי להצעיר את מראהו. מעבר למודעות, הופעה חיצונית מעניקה לגבר ביטחון עצמי – יתרון בהשגת משרה ובעמידה מול קהל. גם מצב משפחתי כמו גירושים מאוחרים או אישה צעירה עשויים להיות מניע מצד הגבר להצעיר את מראה פניו. אם בעבר היו אילו בעיקר מפורסמים ושחקני קולנוע היום התופעה מקובלת בקרב כל ציבור הגברים, אם כי עדיין לא באותה מידה כפי שהיא מקובלת בקרב נשים.

כיצד מדלדל העור באזור הסנטר?

דלדול של העור בגיל מתקדם, התרופפות הרקמות שלו והתווספות של שומן באזור שמתחת ללסת, גורמים ליצירת סנטר כפול. הצוואר מזדקן כאשר שריר 'הפלטיסמה' מתרופף בחלק הקדמי של הצוואר ומושך אחריו את העור , מה שמביא להיווצרותם של קפלים.

למי מיועד ניתוח שאיבת שומן מהסנטר?

הניתוח נותן מענה מושלם למי שרוצה להראות צעיר יותר מבלי למתוח את כל עור הפנים, ופותר את בעיית הסנטר הכפול שמוסיף שנים רבות למראה הפנים ומשווה להן מראה נפול ועייף. מדובר בפרוצדורה קלה ופשוטה שמשאירה צלקת קטנה מהקו התת סנטרי עד לאזור התפוח – הגרוגרת. הניתוח מתבצע בהרדמה מקומית, לא תמיד יש אפילו צורך בטשטוש, מסלקים את כל הדברים שמפריעים, מסלקים את עודף העור, ונשארים עם צלקת קטנה וסקסית.

אופן ביצוע הניתוח

במהלך הניתוח מחדירים צינור שאיבה לסנטר דרך חתך קטנטן של כשלושה מילימטרים ובתנועות הלוך חזור קטנות ומדויקות, השומן נשאב מן הסנטר. השומן נשאב ממצבורי השומן המצויים בשכבה שמתחת לשכבת השומן השטחית, המשמשת אזור הגנה הכרחי לעור ולכלי הדם ואין לשאוב אותה. השומן נשאב תוך שמירה על אחידות רוחב השכבה הנותרת ואף ההליך כרוך באובדן דם.

כדי להפחית את אובדן הדם, מזריקים תמיסה שעוצרת את הדימום ומונעת את ריסוק התאים. בשאיבת פימה ממוצעת מקובל לשאוב כמות שנפחה אינו עולה על 200 עד 300 גרם שומן.

בתום פרוצדורת השאיבה, תופרים את החתך ומכסים אותו על פי רוב בפלסטר או בגזה, לעיתים נדירות יש צורך בחבישה. ההתאוששות מהניתוח היא מהירה והתוצאות ניכרות תוך זמן קצר. מקץ מספר ימים יכול המטופל לחזור לפעילות מלאה ולתפקד באופן רגיל.

ד"ר אבישי וינברגר, מומחה לכירורגיה פלסטית אסתטית משחזרת, בעל קליניקה פרטית במגדל ויצמן בת"א. חבר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית בישראל. בוגר ביה"ס לרפואה באוניברסיטה העברית בי-ם, ניתח בבית החולים הציבורי במשך 20 שנה ועסק במגוון התחומים של כירורגיה פלסטית, ריפוי כוויות ושחזור.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​