עיצוב עצמות לחיים

הלחיים שלנו הן חלק בלתי נפרד ממראה הפנים שלנו, ואין ספק שיש להם תפקיד חשוב באיך שאנחנו מרגישים עם עצמנו. השלמות של כל אחד ואחת מאיתנו עם המראה החיצוני שלנו היא סופר חשובה, וברגע שהדבר הזה נפגם – אנחנו עלולים לחוש תחושות כבדות של חוסר ביטחון, חוסר הערכה עצמית ועוד. היות והלחיים הן חלק מרכזי כל כך מהפנים, עיצוב לחיים הוא אופציה שמאפשרת לכם להגיע לכדי תוצאות שיגרמו לכם להסתכל במראה ולחייך מאוזן לאוזן. עיצוב לחיים יכול להיעשות הן על ידי ניתוח והן ללא ניתוח, וכל אחד ואחת מכם יכולים לבחור את הדרך שיותר נוחה להם. אז מהו עיצוב לחיים? איך עושים אותו? מה חשוב לדעת לגביו? כל מה שמעניין אתכם – נמצא כאן למטה.

עיצוב לחיים – לגברים, לנשים ולכולם

כאשר אנחנו מדברים על טיפולים שמציעים עיצוב פנים, אנחנו מדברים על טיפולים שפונים לכולם. בחלק מהפעמים, טיפולים כאלו נתפשים על ידי אנשים כטיפולים שמיועדים אך ורק לנשים, אך בעולם של היום אין ספק ששני המינים מוזמנים להנות מהטיפולים האלו, שיובילו אותם לכדי תוצאות ניכרות לעין. גם נשים מבוגרות, גם נשים צעירות, גם גברים צעירים וגם גברים מבוגרים מוזמנים להנות מטיפולים של עיצוב לחיים, שמאפשרים להם להגיע לכדי מראה צעיר, מתוח, רענן וזוהר.

הדרכים לבצע עיצוב לחיים – איך זה עובד בפועל?

עיצוב לחיים הוא טיפול שיכול להיעשות באחת מתוך שתי דרכים:

1. ניתוח עיצוב לחיים.

2. עיצוב לחיים ללא ניתוח.

ניתוח עיצוב לחיים יכול להוביל לכדי עיצוב עצם הלחי מחדש, מתיחה שלה, שאיבת שומן ממנה, והענקת מראה מחודש לחלוטין. הניתוח של עיצוב לחיים הוא ניתוח שלקראתו המטופל יפגש עם הרופא המנתח שלו, והם יבצעו מגוון היערכויות לקראתו – תכנונים, מדידות של הלחי, הדמיות של צורת הלחי החדשה ועוד. הליך התכנון יאפיין גם את טיפולי עיצוב לחיים ללא ניתוח, אולם קיימים כמה וכמה הבדלים ביניהם.

עיצוב לחיים – עם ניתוח או בלי ניתוח, זאת השאלה!

כל מיני טיפולים היום מציעים גם אופציה ניתוחית וגם אופציה נטולת ניתוח, מהסיבה הפשוטה שחלק מהאנשים מעדיפים טיפולים ממוקדים, זריזים וזמניים יותר, שיכללו פחות כאבים ופחות הליכים של היערכות והחלמה טרום הניתוח ולאחריו. קיימים כמה הבדלים מובהקים בין עיצוב לחיים עם ניתוח או בלי ניתוח, והנה הם לפנינו:

1. עיצוב לחיים עם ניתוח מצריך היערכות מוקדמת, שתבוא לידי ביטוי בשינוי שגרת חיי היום יום של המטופל. למשל, לקראת ניתוח עיצוב לחיים ייתכן והמטופל יתבקש להפסיק ליטול תרופות מסוימות, לשמור על צום של מספר שעות ועוד. לעומת זאת, עיצוב לחיים שנעשה ללא ניתוח, אלא על ידי הזרקות של חומרים כמו בוטוקס או חומצה היאלורונית, לא יצריך ברוב המקרים היערכות מוקדמת מסוג כזה.

2. רמות הכאב של עיצוב לחיים עם ניתוח לעומת עיצוב לחיים ללא ניתוח הן שונות לחלוטין. הניתוח עלול להוביל לכאבים מורגשים ובולטים יותר, ואילו עיצוב לחיים שנעשה על ידי הזרקות הוא טיפול שמאפשר התמודדות עם רמה מינימלית ביותר של כאבים.

3. לאחר ניתוח עיצוב לחיים יצטרך המטופל לעבור הליך החלמה, שבחלק מהמקרים יוכל להגיע גם למספר שבועות. ההשלכות של הליך ההחלמה הן שינוי של שגרת החיים, בין היתר חופש מהעבודה, חוסר יכולת לבצע פעולות כמו אימונים גופניים, לדוגמה, ועוד. עיצוב לחיים ללא ניתוח אינו מצריך הליך החלמה שכזה, ומיד לאחר ההזרקות יוכלו המטופלים לחזור לשגרת חייהם התקינה.

4. המחיר – עיצוב לחיים שנעשה באמצעות ניתוח יכול להוביל למחירים של עשרות אלפי שקלים, לעומת עיצוב לחיים ללא ניתוח שיכול לנוע בין כ-1,500 ש"ח ל-3,000 ש"ח ברוב המקרים.

5. התוצאות – לאחר ביצוע עיצוב לחיים דרך ניתוח, התוצאות המתקבלות הן סופיות. בין אם המטופל מרוצה מהן ובין אם לא, הוא צריך להתמודד לאחר הניתוח עם המראה החדש של הפנים שלו, ולקבל אותו כפי שהוא. לעומת זאת, עיצוב לחיים הוא הליך שמתרחש אחת לכמה חודשים, בהתאם לרצונם של המטופלים. בהתאם, לאחר שפגות התוצאות של הטיפול, הם יכולים לבחור האם לבצע בדיוק את אותו הטיפול, או לשנות מעט את אופי ההזרקה כך שתתקבל תוצאה שונה.

איך בוחרים בין עיצוב לחיים בניתוח לבין עיצוב לחיים ללא ניתוח?

בסופו של דבר, כל אחת מהשיטות לעיצוב לחיים מביאה איתה את היתרונות ואת החסרונות שלה. בהתאם, כל מטופל יכול לבחור באופן אינדיווידואלי את השיטה העדיפה עליו. בחלק מהמקרים, כאשר יהיו אלו מטופלים שאינם חוששים מההליך הניתוחי, ויכולים להרשות לעצמם לעבור את ההליך מבחינה כלכלית – הם יבחרו בו. לעומת זאת, מטופלים שמחזיקים ברמות חרדה גבוהות מטיפולים ניתוחיים, או שהמצב הכלכלי שלהם אינו מאפשר לגשת לניתוח בעשרות אלפי שקלים, יוכלו בהחלט להנות מעיצוב לחיים לא ניתוח ועם תוצאות לא פחות טובות.

עיצוב לחיים עם ד"ר אבישי וינברגר – אם כבר עושים, אז לעשות את זה נכון

ד"ר אבישי וינברגר מחזיק במרפאה מקצועית, איכותית ובעלת ניסיון רב שנים של טיפולים אסתטיים. במרפאה תוכלו למצוא מגוון רחב של טיפולים אסתטיים, החל מעיצוב לחיים, דרך מתיחת פנים ועד שאיבות שומן. ד"ר אבישי וינברגר מחזיק בכל הכלים המקצועיים ביותר על מנת להעניק טיפולים מדהימים, וגם אתם מוזמנים להצטרף אליו ולהנות מהתוצאות.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​