עיצוב ועיבוי שפתיים

השפתיים שלנו הם אחד האיזורים הכי בולטים בגוף שלנו בכלל ובפנים שלנו בפרט. עם השפתיים אנחנו מחייכים, אוכלים ומדברים, ואין ספק שככל שהן מתחזקות נראות חיצונית אסתטית יותר, כך אנחנו יכולים להיות יותר בטוחים בעצמנו מבחינת המראה החיצוני שלנו, ומה שאנחנו משדרים לעולם. חלק מהאנשים אמנם מרוצים מצורת ומעובי השפתיים הנוכחיים שלהם, אולם עבור מי שהשפתיים שלו לא מספיק יפות בעיניו, קיימים היום טיפולים שונים של עיצוב ועיבוי שפתיים. היות והטיפולים של עיצוב ועיבוי שפתיים הם נפוצים כל כך, החלטנו להרים את הכפפה ולכתוב לכם כמה פרטים שבוודאי לא יזיק לכם לדעת, בטח אם אתם נמנים עם האנשים שמעוניינים להעניק חזות חיצונית יפה יותר לעצמם. אז בואו נתחיל ונראה כיצד ניתן לבצע עיצוב ועיבוי שפתיים עם מינימום כאבים ועם מקסימום תוצאות, מוכנים? קדימה – יצאנו לדרך.

עיצוב ועיבוי שפתיים – מה זה אומר בכלל?

כאשר מדברים על עיצוב ועיבוי שפתיים, מדברים על אחת מהאפשרויות הנפוצות ביותר היום בעולם הרפואה האסתטית. לא מעט אנשים מתחזקים שפתיים דקות למדי, או שפתיים שאינן נראות טוב כמצופה, ואותם אנשים חיפשו במשך שנים ארוכות אחרי הפתרון האפקטיבי והטוב ביותר עבורם. היום, בעקבות התפתחות אדירה של הטכנולוגיה, טיפולים של עיצוב ועיבוי שפתיים הם קלים ויעילים יותר מאי פעם.

במסגרת טיפולי עיצוב ועיבוי שפתיים, יכולים המטופלים להנות מתוצאה נפלאה של שינוי צורת השפתיים שלהם. המטרה של עיצוב ועיבוי שפתיים הוא להעניק מראה חיצוני מושלם לשפתיים שלכם, בצורה פשוטה שאינה דורשת מכם שום היערכות מיוחדת. אז שנראה איך זה קורה בפועל?

עם עולם האסתטיקה של שנת 2021 – ניתן לעצב ולעבות כמעט כל חלק בגוף כרצוננו

הודות להתפתחות האדירה של הטכנולוגיה, היום מוצעים אין ספור טיפולים אסתטיים שונים שמאפשרים לכל אחד או אחת מאיתנו להגיע לכדי תוצאות מושלמות. כשאנחנו מדברים על השפתיים שלנו, אנחנו מדברים על איזור שיכול להנות מטיפולים מצוינים, אז איך כל זה יכול לקרות? פשוט מאוד – באמצעות הזרקות.

טיפולי עיצוב ועיבוי שפתיים הם טיפול שבמסגרתם מוזרקים חומרים כמו בוטוקס או חומצה היאלורונית לשפתיים של המטופלים. החומרים הללו הם חומרים שמאפשרים למטופלים להנות מאפקט של עיבוי, וכן הרופא המטפל יכול להשתמש בהם על מנת לעצב את השפתיים – להרים אותן מעט כלפי מעלה, להעניק להן מראה מתוח יותר ועוד.

נפוצים, יעילים ומבוקשים ביותר – טיפולי עיצוב ועיבוי שפתיים היום הם לא מה שהיה פעם

לא סתם טיפולי עיצוב ועיבוי שפתיים תפסו לעצמם מקום של כבוד בעולם הרפואה האסתטית. ניתן להבחין במגוון סלבריטאים וסלבריטאיות ברחבי הארץ בפרט והעולם בכלל שניגשים לביצוע הטיפולים הללו, על מנת להעניק לעצמם את המראה הזוהר, הנוצץ והמתוח.

במסגרת טיפולי עיצוב ועיבוי שפתיים, יימרח חומר מרדים על השפתיים, על מנת שההזרקות לא יכאיבו למטופלים בשום שלב בדרך. כבר בסיום ההזרקות, ניתן יהיה להבחין בשינוי המהותי במראה השפתיים, ולא יהיה צורך בהמתנה ארוכה או בהחלמה בטרם התוצאות ייראו לעין.

טיפול זמני או טיפול לנצח? דברים שחשוב להכיר לגבי טיפולי עיצוב ועיבוי שפתיים

כשמדברים על טיפולי עיצוב ועיבוי שפתיים, מדברים על טיפולים שהאפקט שלהם הוא לא לנצח. העניין הזה מהווה גם יתרון וגם חיסרון במקביל, אולם כמובן שהנקודות החיוביות עולות על הנקודות השליליות, מה שגורם לאנשים רבים לבחור בטיפולי עיצוב ועיבוי שפתיים על פני ניתוחים וטיפולים פולשניים יותר.

אם כך, כדאי שנבחין בנקודות היתרון והחסרון של טיפולי עיצוב ועיבוי שפתיים:

1. טיפולי עיצוב ועיבוי שפתיים הם בעלי אפקט של כמה חודשים בלבד. מצד אחד מדובר כאן על דבר טוב, שכן במידה ותוצאות הטיפול הן אינן לשביעות רצונו של המטופל, הוא לא צריך לחיות איתן לנצח. מצד שני, חשוב להבין שבמקרים שכאלו יש צורך בחזרה על טיפולי עיצוב ועיבוי שפתיים מדי כמה חודשים, דבר שמביא איתו עלויות גבוהות.

2. טיפולי עיצוב ועיבוי שפתיים הם מושלמים עבור מטופלים שחוששים ממיטת הניתוחים. ניתוחים שונים מצריכים מאיתנו היערכות מוקדמת, הכוללת צום, לדוגמה, או הפסקה של נטילת תרופות מסוגים מסויימים. כמו כן, הניתוחים מתבצעים בהרדמה מלאה ברוב המקרים, והם כרוכים בהליך החלמה לא פשוט בכלל. כמו כן, במידה והניתוח לא מוביל אל התוצאות הרצויות – אין ממש פתרון הולם לעניין. לעומת זאת, טיפולי עיצוב ועיבוי שפתיים לא מצריכים שום היערכות או כאבים מסוג כזה או אחר, ניתן לחזור לשגרה תקינה מיד לאחריהם, וכן ניתן לשפר את התוצאות שלהם בצורה קלה מאוד.

עיצוב ועיבוי שפתיים צריך להיעשות באופן מקצועי

אז אמנם נדמה שטיפולי עיצוב ועיבוי שפתיים הם קלים ופשוטים לביצוע, אולם כמובן שרופא שאינו מקצועי מספיק להעניק אותם עלול להוביל את המטופלים אל עבר תוצאות לא ממש טובות. על מנת לבחור בתבונה את הרופא שיבצע עבורכם טיפולי עיצוב ועיבוי שפתיים, חשוב לבדוק בשלב כמה שיותר מוקדם את המקצועיות שלו, את הוותק והניסיון שלו בתחום, וכמובן לחפש אחר המלצות שיעידו שהרופא אכן טוב מספיק לצורך הטיפולים.

ד"ר אבישי וינברגר לטיפולי עיצוב ועיבוי שפתיים

ד"ר אבישי וינברגר הוא אחד הרופאים הבולטים, המקצועיים והטובים ביותר בארץ לביצוע טיפולי עיצוב ועיבוי שפתיים. צרו איתו קשר במספר הטלפון 077-230-9324 ותוכלו לקבוע לעצמכם את התור הקרוב. תהנו ובהצלחה!

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​