מתיחת צוואר ללא ניתוח

רבים מאיתנו היו רוצים להחזיר את המראה הצעיר והמבריק אל עור הלחיים והצוואר שלנו, מכיון שעם הזמן העור מראה את סימני העבר ומאבד את אותו מראה מבריק ובוהק. וכתוצאה מכך אנו נראה תוצאה ישירה של מחסור בקולגן ובאלסטיות העור, אשר משפיעים על שיפולי עור שונים, קמטוטי מצח, צוואר נפול או סנטר. לא מעט מהפעמים פונים מטופלים הסובלים מאותם סימפטומים לניתוחי צוואר שונים, או לתכשירים כאלה ואחרים. אבל כיום ישנם לא מעט טכנולוגיות אשר יכולות לבצע מתיחת צוואר ללא ניתוח ובצורה פשוטה ומהירה, ולאלו מכם אשר חוששים מאיזה שהוא הליך פולשני  שכזה, הרשו לנו לבשר לכם על לא אותן טכנולוגיות המאפשרות כיום לעבור מתיחת צוואר ללא ניתוח ולעיתים גם ללא הרדמה כללית. הליכים אלו ברובם מאושרים ומפוקחים על ידי לא מעט מוסדות רפואיים בארץ ובעולם, לכן החשש ממתיחת צוואר לא אמור בכלל להיות בראש סדר העדיפויות שלכם. 

למי מתאים מתיחת צוואר ללא ניתוח?

הגיל הממוצע לאנשים העוברים מתיחות צוואר ללא ניתוח, נע כיום בין 35 עד 55.  כמובן שככל שהמטופל יהיה צעיר יותר, כך אלטרנטיבות הטיפול יוכלו להשפיע ולתת את התוצאות הרצויות. אך יחד עם הגיל יש לקחת גם בחשבון את מידת העור הנפול, שכן לא כל רמת נפילות של העור יכולה להתאים למתיחת צוואר ללא ניתוח. אל קהל המתאימים לפרוצדורות אלו מתווספים גם כאלו המטופלים בתרופות של מדללי דם, אנשים החרדים מהליכים פולשנים, נשים מעשנות ועוד. אלו לעיתים יכולים למצוא עצמם לא מתאימים לניתוחים למתיחות צוואר, וברוב הפעמים יהיו מתאימים להליכים ללא ניתוח. 

מה ההיתרונת במתיחת צוואר ללא ניתוח?

כאשר אנו מדברים על ניתוח למתיחת צוואר הוא יכול לכלול בתוכו לא מעט הליכים פולשניים, חלק מהם כוללים חיתוך של העור והידוק של לא מעט משרירי הפנים. בחלק לא קטן מהפעמים גם התוצאות נראות לא טבעיות ומצריכות זמני החלמה ארוכים, וכיום כל הסבל וזמן ההחלמה הכרוכים בטיפולים מסוג זה נחשבים לנחלת העבר ואלו היתרונות שתוכלו לקבל במתיחת צוואר ללא ניתוח. 

עידוד העור לא מתיחה– לא מעט מהטכנולוגיות המאפשרות מתיחת צוואר ללא ניתוח, מבוססות על עידוד של יצור קולגן שעוזר לעור להראות בריא ומתוח. 

לא פולשני– טיפולים למתיחת צוואר אינם פולשנים כניתוח, כך שגם לא תתקלו בצלקות או פצעים לאחר הטיפול.

זמן החלמה– בשונה מניתוח מתיחת צוואר, ברוב הטיפולים תוכלו לחזור אל השגרה לאחר ימים ספורים ובמקרים מסוימים גם לאחר כמה שעות.

אישורים-רובם הגדול של הטיפולים למתיחת צוואר ללא ניתוח מאושרים על ידי גורמים בינלאומיים ומאושרים במדינות אירופה וארהב. 

סוגי טיפולים למתיחת צוואר

בשוק הקוסמטיקה ישנם לא מעט תכשירים וסוגי טיפולים אשר יכולים להוות עבורכם תשובה לנפילת העור בצוואר, אך יחד עם זאת לא כולם מתאימים לכל מטופל. לכן לפי שאתם מבצעים טיפול שכזה חשוב מאוד להיוועץ עם רופא עור מוסמך, אשר יוכל לכוון אתכם אל מגוון הטיפולים הקיימים אבל גם מתאימים לכם. ובשביל שתגיעו מעט מוכנים אל רופא העור שלכם אנו ריכזנו עבורכם את שלושת הטיפולים הנפוצים כיום במתיחת צוואר ללא ניתוח. 

נקטייט

פעולה זו נחשבת להכי "פולשנית" כאשר היא נעשת על ידי מכשיר ששואב וגם מקרין גלי רדיו, בתוך 2 פעולות אלו מצליח המכשיר להמיס את האזור השומני שבאזור הרפוי, להרוס בצורה מבוקרת ויעלה את סיבי הקולגן והאלסיטין. בכך יוצר המכשיר אזור בעל אופי מהודק יותר וללא צלקות. טיפול זה יכול להתארך בין שעה עד לכדי שעה וחצי, ואת התוצאות שלו אתם תוכלו לאורך כחצי שנה עד שלושה חודשים כאשר בכל יום תרגישו בהבדל. זאת מכיוון שסיבי הקולגן והאלסטין מתאחים לאורך תקופה של עד חודשיים ויחד עם האיחוי שלהם תוכלו לראות את התוצאות הרצויות. עם זאת זמן ההחלמה מהטיפול לא עולה על יומיים או שלושה, כך שכבר ביום שלמחרת תוכלו להתאפר או לשפריץ עליכם בושם. 

פרופאונד

מכשיר זה מבוסס על מחטים זעירות המגיעות עד אל אזור הדרמיס שבאזור הצוואר, על ידי הגעה ל 67 מעלות בעזרת גלי רדיו. המחטים מעודדים שכבות העור לייצר חומרים אלסטים כמו קולגן ואלסטין ובעזרת החום גם למקסם את הייצור שלהם לעד פי 6 מהממוצע. טכנולוגיה זו מאפשרת טיפול כמעט ישיר באזור רפויים, גם באזור הצוואר ובמתיחת הצוואר. המכשיר יכול לשמש גם לאזורים נוספים של הפנים כמו שקיות מתחת לעיניים, אזורים מתחת לידיים ועוד. זמן הטיפול עלול לאורך בין שעה וחצי לעד שעתיים, יחד עם זאת משך ההחלמה מהטיפול אינה עולה על ימים בודדים והיא כוללת נפיחות באזור הטיפול, ואין איזה שהן הגבלות בנוגע ליציאה אל השמש או אל הים. 

אולטרפומר

טכנולוגיה זו מבוססת על גלי אולטרסאונד חמים המוצמדים לאזור הצוואר, וגורמים לייצור גבוה יותר של קולגן ואליסטין אשר גורמים לכיווץ של העור והימתחות מחודשת שלו. טיפול זה מתאים לצניחות עור קלות עד בינוניות ונעשה ללא שום הליך פולשני, כאשר המכשיר נע מסביב לאזור המבוקש ומהדק אותו. הטיפול נעשה תחת אלחוש האזור על ידי משחה ומשך הזמן שהוא לוקח נע בין שעה לשעה וחצי וכך זמן ההחלמה נחשב לקצר ואינו מתארך עד יומיים. יחד עם זאת את התוצאות תוכלו לאחר כחודשיים מיום הטיפול, עם החיבור מחדש של סיבי הקולגן והאלסטין כמובן.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​