מזוטרפיה – המדריך המלא

אין ספק שבכמה עשורים האחרונים אנחנו עדים להתפתחות עשירה ובלתי פוסקת בתחום הרפואה האסתטית. ההבנה שמאות אלפי גברים ונשים מסביב לעולם מחפשים אחר פתרון אידיאלי ואפקטיבי למראה הפנים והגוף שלהם, הובילה עשרות מכונים רפואיים להמשיך ולפתח שיטות מתקדמות לטיפולים, על מנת להוביל את אותם גברים ונשים לכדי תוצאות מפעימות. בשנים האחרונות מושג חדש עולה על שפתותיהם של מטופלים רבים, והוא המושג מזותרפיה. על מנת להבין איך המזותרפיה יכולה להשתלב גם בחיים שלכם, הכנו לכם כאן מאמר שיסכם כמה נקודות חשובות שכדאי להכיר מראש.

כולנו מתבגרים, פשוט חלק מאיתנו לא רוצים שיהיה לזה ביטוי חיצוני

בין אם נרצה בכך ובין אם לא, הגוף שלנו עובר עם השנים כל מיני שינויים, שבאים לידי ביטוי באופן חיצוני: העור שלנו מתחיל לאבד מהזוהר שלו, קמטים בצורות ובגדלים שונים מתחילים להופיע על גבי הפנים שלנו, העור מתחיל ליפול ולאבד מהמתיחות הגבוהה שלו ועוד. היום, בעולם הרפואה האסתטית, קיימים לא מעט פתרונות שיכולים להתמודד עם העניין הזה, ואחד מהפתרונות הבולטים ביותר מביניהם הוא המזותרפיה.

מהי מזותרפיה ואיך היא יכולה לסייע גם לכם?

כשמדברים על מזותרפיה, מדברים על טיפול שמביא איתו שיטה חדשה להזנת העור. במסגרת טיפולי מזותרפיה, מוזרקים אל תוך העור מינרלים שונים, ויטמינים וחומרים רבים של אנטי אייג'ינג. ההזרקות מאפשרות לעור לקבל את המראה הצעיר והמתוח שלו בחזרה, והחומרים מחזיקים ביכולת לעכב את הזדקנות והתקמטות העור בהמשך הדרך.

כל אדם שמרגיש שהעור שלו מאבד מהצורה היפה, הצעירה והרעננה שלו, יכול לגשת לטיפולי מזותרפיה שיוכלו להחזיר אליו בקלות את תחושות השלמות שלו עם עצמו.

מי זקוק לטיפולי מזותרפיה?

אל טיפולי מזותרפיה ניגשים גברים ונשים רבים, שהגיל המבוגר שלהם נותן את אותותיו על גבי העור שלהם. כמובן שאנחנו לא מדברים כאן אך ורק על אוכלוסיות של גילאי ה-60 או ה-70, אלא גם אנשים צעירים יחסית שנמצאים בגילאי 40 או 50. בסופו של דבר, מדובר כאן על פתרון נפלא שיכול להעניק לכל אחד ואחת מאיתנו את המראה שעליו הם תמיד חלמו – אז תנו לנו לשאול אתכם, למה לא לבחור בפתרון הזה?

היתרון של טיפולי מזותרפיה לעומת פתרונות אחרים

כאשר מדברים היום על טיפולי מזותרפיה, מדברים על פתרון הרבה יותר יעיל ונוח מאשר פתרונות ניתוחיים אחרים. למה? ובכן, התשובה היא פשוטה מאוד – מדובר כאן על פתרון שאינו מצריך הרדמה, הליך החלמה ארוך, היערכות מוקדמת ועוד. כמו כן, טיפולי מיזותרפיה אינם מאיימים או מפחידים כמו הליכים רפואיים אחרים הכוללים ניתוח, ולכן אנשים רבים בוחרים בהם על פני פתרונות אחרים.

טיפולי מיזותרפיה – מומלץ לעבור אותם אחת לחצי שנה

טיפולי מיזותרפיה הם טיפולים נפלאים, אך חשוב לציין שהתוצאות שלהם מתחילות לאבד מהאפקטיביות לאחר תקופה של כחצי שנה. בסופו של דבר, מדובר אמנם על פתרון נהדר, אך על מנת לשמר את היתרונות הגדולים שלו מומלץ לחזור עליו שוב ושוב, אחת לשישה חודשים.

אם כך, כבר לא עדיף לגשת לניתוח?

ההשוואה בין טיפולי מיזותרפיה היא השוואה מיותרת, משום שכל אחת מהשיטות מביאה איתה יתרונות וחסרונות שמאפיינים אותה באופן ייחודי. מה שכן, ניתן להגיד שמי שבוחר בטיפולי מזותרפיה על פני ניתוח בוחר בדרך שהיא ברת תיקון, ככה שגם אם תוצאת הטיפול לא היתה לשביעות רצונו של המטופל – הוא יוכל בהחלט לשפר אותה בטיפול הבא. לעומת זאת, ברגע שאדם מסוים ניגש לניתוח, התוצאות המתקבלות ילוו אותו לנצח – בין אם הוא יהיה מרוצה מהן ובין אם לא.

ההתנהלות שאחרי טיפולי מזותרפיה

ברגע שטיפולי מזותרפיה מסתיימים, מגיע השלב שבו צריך לשמר את התוצאה שלהם. על ידי ביצוע פעילות גופנית, שתיית מים וכמובן שינה מבוקרת ואיכותית ניתן לשמר את התוצאות המצוינות של טיפולי מזותרפיה, ולהאריך את תוקפם ואיכותם לאורך הזמן.

האם קיימות תופעות לוואי של טיפולי מזותרפיה?

בסופו של דבר, מדובר כאן על הליך רפואי, וכמו כל הליך רפואי – גם לטיפולי מזותרפיה יש את תופעות הלוואי שלהם. טיפולי מזותרפיה יכולים לגרום לכאבים קלים, תחושות של רגישות ואף אדמומיות באיזורי ההזרקה. חשוב לציין שתופעות לוואי אלו הן קצרות טווח, וברוב המקרים הן נעלמות לאחר ימים ספורים.

כמובן שבמקרים שבהם תופעות הלוואי לא חולפות, מופיעות בצורה חמורה וחזקה מדי, או שמתווספות אליהן תופעות לוואי שאינן אמורות להופיע – יש לפנות באופן בהול לרופא המטפל.

בחירת רופא לטיפולי מזותרפיה – ככה תעשו את זה נכון

הבחירה של הרופא שיבצע עבורכם טיפולי מזותרפיה יכולה להיות קריטית. מדובר כאן על הליך רפואי שדורש מיומנות, מקצועיות, ידע רב וניסיון עשיר, ורק רופא שמחזיק בכל אלו יוכל להבטיח שהטיפול שלכם אכן עובר בצורה מוצלחת וטובה. לעומת זאת, בחירה ברופא שאינו מספיק מקצועי, עלולה להוביל אתכם לא רק לכדי תוצאות שלא יספקו אתכם, אלא גם לכדי תוצאות שעלולות להיות הרסניות ביותר.

אם כן, בטרם הבחירה חשוב לוודא את כלל הקריטריונים שציינו כאן למעלה, ורק אז לבחור ברופא הטוב ביותר שמצאתם. ואם אתם רוצים המלצה קטנה מאיתנו – ד"ר אבישי וינברגר הוא הבחירה הטובה ביותר שתוכלו לעשות. ד"ר וינברגר הוא רופא ומנתח מקצועי, מיומן ובעל ניסיון, וגם אתם מוזמנים לתאם את הטיפולים האסתטיים שלכם במרפאה שלו, למען תוצאות מושלמות.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​