הזרקות יופי לגברים

טיפולי יופי היו יודעים במשך שנים רבות כנחלתן של נשים בלבד אך במרוצת השנים ניתן לראות כי חל שינוי של ממש בנושא והפופולריות של טיפולי יופי בקרב גברים רק הולכת ועולה. אין ספק כי הגיל אכן עושה את שלו ומראה הפנים שלנו לא הופך מתוח יותר. הקמטים והקמטוטים מביאים נשים וגברים ואחר לחפש אחר בדרכים הטובות ביותר להצעיר את העור שלהם ולהחזיר את המראה המתוח והקורן. הזרקות היא ללא ספק אחת הדרכים הנפוצות והאהובות ביותר לעשות זאת.

הזרקת בוטוקס וסוגי קמטים

בכדי להתחיל בטיפולי הזרקות יופי יש תחילה לבחן את מראה הפנים ולשים לב מהם הקמטים הבולטים בהן. ישנם שני סוגי קמטים עיקריים המופיעים על פנינו ככל שאנו מתבגרים:

  • קמטים דינמיים- קמטים אלו נקראים גם קמטי הבעה. הקמטים נוצרים בעקבות הפעלה של שרירי הפנים כמו קימוט של המצח, קמטים הנוצרים בעקבות חיוך. כלומר, כל הבעה שלרגע כמו כעס, עצב או שמחה יוצרים סימן בעור הפנים שלנו.
  • קמטים קבועים- אלו קמטים שאינם תלויים בדבר למשל קמטים בצידי השפה, שקע קבוע בעור. הקמטים הללו קשורים באופן קבוע למבנה פנים מסוים של אדם מסוים.

חשוב לציין כי טיפולי הזרקות יופי יעילים עבור קמטים מסוג הקמטים הדינמיים בעיקר.

איך עובדת הזרקת יופי?

מרבית הקמטים מופיעים בין הגבות, בצידי העיניים או במצח. אלו שרירים המופעלים בכל הבעת רגש שלנו ולכן באופן אוטומטי הם יהפכו למקומות הבולטים ביותר בהם יופיעו קמטים. שרירים אלו נעים בין שאנו רוצים ובין שאנו לא רוצים ואילו רק יכולנו להפסיק את פעולתם הקמטים לא היו מופעים. זוהי בדיוק מטרתן של הזרקות היופי. ההזרקות עובדות בעזרת חומרים אשר משתקים את השרירים הללו ובכך למעשה מעלימים את הקמטים. לא רק שהקמטים הישנים נעלמים גם קמטים חדשים לא יופיעו. זוהי דרך מצוינת לבצע ניתוח מתיחת פנים למשל ללא ביצוע הליך ניתוחי כלל. 

חומצה היאלרונית או בוטוקס?

החומרים המוכרים הנפוצים ביותר בהם משתמשים על מנת לבצע הזרקות יופי הם בוטוקס וחומצה היאלרונית. כאשר אנו מדברים על הזרקות בחלקו העליון של הפנים הבוטוקס הוא החומר המומלץ ביותר. בוטוקס הוא סוג של רעלן אשר משבית כליל את פעולתו של השריר. כל הקמטים בחלק העליון של הפנים נגרמים בעקבות תנועות לא רצוניות של השרירים ולכן הפסקת פעולת השריר תוביל באופן אוטומטי להעלמת הקמטים. חשוב להזריק את הבוטוקס מינון מאוד מדויק על מנת שלא ליצור מראה פלסטי או קפוא מידי.

חומצה היאלרונית לעומת זאת מתאימה בעיקר לחלק הפנים התחתון או המרכזי. החומצה קיימת בגופנו באופן טבעי אך במהלך השנים הכמות שלה הולכת ופוחתת. אזורים בהם פחתה כמות החומצה הופכים להיות רפויים ודלים יותר. החומצה מיועדת בעיקר עבור מילוי באזור הפה וצידי האף.

הטיפול בחומצה היאלרונית הינו הטיפול המומלץ ביותר עבור גברים הן עבור מילוי והוספת נפח והן עבור העלמת קמטים ושקעים. טיפול בעזרת חומצה מחזיק מעמד בערך כשנה וההחלמה מההליך הינה מהירה וללא כל תופעות לוואי.

תהליך העבודה- דגשים חשובים

תהליך הזרקות יופי עבור גברים אמנם זהה מעט לתהליך הזרקות עבור נשים ובכל זאת ישנם מספר הבדלים חשובים עליהם חשוב לשים דגש:

  • בתהליך ההזרקות יש לשים לב לתוצאה הסופית. חשוב להימנע מיצירת תווי פנים עדינים ונשיים.
  • את השינוי מומלץ לבצע בצורה הדרגתית. גברים רבים חשים מבוכה גדולה מהסביבה ואינם רוצים לספר על התהליך אותו הם עוברים. שינוי הדרגתי הוא הפתרון עבור כל מי שמבקש לשמור על דיסקרטיות.
  • אמנם נשים נחשבות לעדינות יותר ולכך אנו נוטים לחשוב כי סף הכאב שלהן נמוך יותר אך חשוב לזכור כ גם גברים חווים קושי וכאב ולכן יש לדאוג להפחתת הכאב גם עבורם במידה המרבית.

נקודה לא פחות חשובה קשורה במבנה האנטומי של הגבר לעומת האישה. העור הינו עבה יותר והשרירים הינם גדולים יותר. כלומר, מינוני החומר הנדרשים על מנת ליצור שינוי אצל הגבר שונים ממינוני החומר הנדרשים עבור האישה. לעומת זאת, התוצאה המתקבלת לרוב תחזיק מעמד פרק זמן ארוך יותר אצל הגבר מאשר אצל האישה. רק היכרות עמוקה עם ההבדלים בין הגבר לאישה תוביל לתוצאות איכותיות וטובות יותר.

בחירת קליניקה להזרקות

בעשור האחרון ניתן לראות כי יותר ויותר גברים הופכים מודעים לחשיבותו של המראה החיצוני ובוחרים לחפש אחר דרכים שיעזרו להם להישאר צעירים וחיוניים. כיום, במאה ה21, ניתן לראות שגברים רבים בחורים בדיוק כמו נשים, לפנות לטיפולי יופי והזרקות על מנת לשמר ואף לשפר את המראה. 

טיפולי יופי מתחלקים למגוון רחב של תת תחומים אך ההזרקות הן ללא ספק התחום הבולט והפופולרי ביותר. כיום בעזרת מספר סוגי חומרים ניתן להעלים קמטים, להוסיף את הנפח שאבד לנו באזורים ספציפיים בפנים ולהחזיר לעצמנו את העור המתוח בו נהגנו להתהדר בעבר. 

על מנת ליהנות מתוצאות איכותיות לאורך זמן חשוב לבחור ברופא בעל ניסיון ושנות ותק לא מבוטלות, מקצועי ואיכותי אשר יהיה קשוב לליבנו. ד"ר אבישי וינברגר עוסק בתחום הפלסטיקה הרפואית מעל שלושה עשורים, הוא בעל ניסיון עשיר ורב ועסק במספר רב של מקרים רפואיים שונים אשר העניקו לו היכרות עמוקה עם תחום הפלסטיקה. לקביעת פגישת ייעוץ והכוונה השאירו הודעה ואנו נשמח לחזור אליכם במהרה.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​