איזה טיפול סלבוסטר יתאים לכן?

אלנסה, סקולפטרה, חומצה היאלורונית, סלבוסטר – כל כך הרבה חומרים להזרקה קיימים כיום, אז מה בוחרים?  ואיזה חומר ישמש אותנו הכי טוב לשיפור מראה הפנים שלנו? לעתים, זה מבלבל מאוד, ואולי אף מלחיץ, כי את החומרים מזריקים אל מתחת לעור הפנים. איך יודעים במה להשתמש כאשר רואים מטופלת שמעוניינת לשפר את מראה הפנים שלה, וכאשר המבחר גדול כל כך?

בדיוק בשל כך, אנו מעניקים ייעוץ ראשוני בקליניקה. התאמת חומר המילוי למטופלת הוא עניין של מקצועיות רבת שנים. אך אם ננסה לתמצת, מדובר בשילוב מסוים בין הפציינטית והרופא. יש לראות את הפציינטית ובהתאם למצב, לבחור את החומר המתאים לה, שיענה גם לציפיות שלה. הדבר החשוב ביותר במרפאה שלנו הוא שהמטופלות והמטופלים שלנו ייצאו מרוצים – ולשם אנחנו מכוונים. יש מגוון אפשרויות – ואנו משתדלים להתאים לכל אחד ואחת את מה שלדעתנו יספק את התוצאה המתאימה ביותר, שתענה על הציפיות.

אחד החומרים שבאמצעותם אנחנו מטפלים בקליניקה, הוא סלבוסטר (CellBooster) והוא מעורר התעניינות רבה, בעיקר בקרב נשים שמעוניינות לשפר את מראה הפנים שלהן. השאלה הראשונה שאנחנו נשאלים לרוב, היא "מה זה סלבוסטר? מה הוא עושה?" והתשובה היא שחומר זה מגיע במספר גרסאות, כל אחת אחראית לשפר בדרכה, אזור אחר בפנים. 

מדובר בקומפלקס של חומצה היאלורונית לא מצולבת. כלומר, חומצה היאלורונית שאינה גורמת למילוי נפחים בפנים. החומצה מכילה ויטמינים וחומצות אמינו. 

היישומים המרכזיים של סלבוסטר בקליניקה

  1. CELLBOOSTER SHAPE – חומר שאיתו אנו עובדים על מצבורי שומן, בעיקר כזה המופיע בקו הלסת, על ידי המסה שלהם. החומר מפחית את מצבורי השומן התת-עורי, פועל לשיקום מבנה העור ומפחית צלוליט ונפיחות. סלבוסטר בגרסה זו, משפר את זרימת הדם ומוביל להפחתת בצקות.

  2. CELLBOOSTER GLOW – נועד לתת ברק לעור, להפחית קמטוטים, להוביל לשיפור מרקם העור ולהשיב לחות לעומק הרקמה. התוצאה היא בדרך כלל עור זוהר ויפה יותר. את הווריאציה הזו של סלבוסטר, ניתן לשלב עם טיפול סקולפטרה, על מנת שתוצאותיו של טיפול הסקולפטרה יהיו מקסימליות.

  3. CELLBOOSTER LIFT – חומר זה מעודד ייצור של קולגן. המטרה המרכזית של חומר זה היא לגרום למתיחה ולמיצוק של העור ולהפחית מראה של עור נפול, להוביל למיצוק הדרמיס, שיפור הפיגמנטציה בעור והבהרה קלה שלו.

כמובן שבייעוץ ראשוני בקליניקה, ניתן יהיה להמליץ לכן על החומר האידאלי עבורכן, ועל הזרקה שלו בלבד או הזרקה עם חומרים נוספים. שוב נדגיש, המטרה היא שאתן המטופלות תהיו מרוצות ושאנחנו נענה על הציפיות, לטובת עור פנים טוב, חיוני ויפה יותר, תוך שמירה על מראה טבעי ככל הניתן.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​