שתי שיטות להצערת פנים בטיפול קו הלסת התחתונה

אם בעבר הלא כל כך רחוק טיפולים להסרת קמטים והצערת פנים נחשבו למותרות ולנחלתם הבלעדית של מעטים, הרי שהיום מדובר בהליכים קומסטיים מקובלים, שכיחים ונפוצים ביותר. הרפואה המודרנית נותנת לא רק הצלת חיים אלא גם ובעיקר איכות חיים ודבר זה נכון בכל תחומי הרפואה: מהטיפול בסוכרת ועד הטיפול המודרני במחלות לב.

לפניכם קטע ממאמר שלי שהתפרסם השבוע במגזין האסתטיקה Professional

אם בעבר היו מבצעים ניתוחי לב לשיפור אספקת הדם ללב, היום – על ידי שימוש בסלילים  אשר מוחדרים לכלי הדם של הלב – חוסכים ניתוחים בחלק ניכר מן המקרים.אם בעבר היום מבצעים לדוגמה ניתוחים עם חתכים גדולים לתיקון בקעים מפשעתיים או אחרים – היום תוך שימוש במכשירים מתאימים מבצעים תיקונים טובים יותר מבעבר –  דרך חתכים זעירים ושימוש במרפדים סינטטיים חזקים.

הפנים המתבגרות סובלות ממספר תופעות:
1.    כוח המשיכה המופעל על רקמות הפנים במשך שנים
2.    ניוון חלק מהרקמות כחלק מהתבגרות הפנים – קמטוטים והצטמקות
3.    קמטים המופיעים בגלל הוויות הפנים  (מימיקה), הגורמים להתכווצויות שרירי הפנים. קמטים אלה מופיעים לאחר אין ספור של התכווצויות לאורך השנים.

קיימות שיטות טיפול מודרניות רבות להצערת פנים, אך אני רציתי להתמקד כאן בטיפול בקו הלסת התחתונה. הטיפול בקו הלסת התחתונה יכול להתבצע בהרבה טכניקות ניתוחיות – מהפשוטות כמעט ללא צלקות ועד מתיחות פנים נרחבות. אציין שתי שיטות עיקריות:

WEEKEND ALTERNATIVE TO FACELIFT – השיטה של ד"ר קוק:

השיטה של של דר קוק ומשפחתו הרופאים הנקראת :  מתבסס על סילוק שומן מאזור תת הלסת לאחר שאיבת שומן מהאזור והפרדת העור מהרקמות אתת עוריות. הידוק שריר הפלטיסמה וסילוק שומן מתחת לשריר הפלטיסמה אשר מתבצע באופן פתוח. הניתוח מתבצע דרך חתך מתחת לסנטר שהוא החתך הזעיר ביותר לביצוע הליך של מתיחת פנים כלשהי והמתיחה הזאת מסתיימת בטיפול תרמי מתחת לעור ( מעין פילינג תרמי פנימי) אשר גורם להתכווצות העור ועל ידי כך לסילוק עודף עור מאזור הלסת התחתונה והצוואר.

שיטה זאת מתאימה מאוד לגברים כיון שהצלקת היחידה היא באזור התת לסתי המוסתר בקו הטבעי של העור. שיטה זאת מאוד יעילה בגיל צעיר יותר בו לעור עדיין תכונת אלסטיות . ניתן דרך החתך הניתוחי הזעיר לגרום להארכת מה של הסנטר על מנת להאריך את הלסת התחתונה ולהעניק לה מראה  צעיר ו"שיקי" יותר.

MACS – MINIMAL ACCESSORY CEPHALIC SUSPENTION – השיטה של ד"ר טונר

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​