ראיון אצל פרופ' קרסו על הצערת פנים – ללא ניתוח

לא כולן מעוניינות בניתוח מתיחת פנים. כיום, כשגם נשים בשנות הארבעים לחייהם, מעוניינות למנוע את האצת תהליך ההתבגרות של עורן, הרפואה המודרנית נרתמת לטובת העניין ומספקת פתרונות מתאימים, ואחד מהם הוא – עיצוב פנים ללא ניתוח.

למי מתאים הליך עיצוב והצערת הפנים ?

הליך זה, מתאים לאנשים החשים שאינם נראים טוב, או נראים מבוגרים לגילם.

בעוד בעבר, הגיל הממוצע בו פנו נשים לפלסטיקאים לניתוח מתיחת פנים קלאסית עמד על 60-65, היום המודעות היא כבר בגילאים 40-45. אולם נשים אלו, אינן מעוניינות במתיחת פנים, אלא בהצערת פנים. הן מעוניינות לטשטש את ההבדל בין הצעיר למתבגר, גם אם הינו קל, בעודן בשלבי ההתבגרות המוקדמים של עורן.

כיום, התבגרות העור איננה ניכרת רק בצורת עודפי עור (שבכדי לטפל בהם יש לבצע פרוצדורה ניתוחית). סיממניה הם גם דלדול העור, הנגרם מדלדול הרקמות ומכך שהרקמה התת-עורית, השומן ואפילו העצם, נספגים ובשל כך משתנה צורתו ומרקמו של עור הפנים.

כיום, בזמנים בהם הרפואה המודרנית מעניקה לא רק הצלת חיים, אלא גם איכות חיים, בדיוק עבור נשים אלו, נוצר הליך הצערת פנים, שאינו משלב טיפול ניתוחי, אבל מתבצע בתנאי חדר ניתוח ומביא לתוצאות יפות ומרשימות.

כיצד עובדת טכניקת עיצוב העור ללא ניתוח?

מדובר בטכניקה של סיד קולמן, שהיא כבר בת 20 שנה. אני מבצע טיפולים על בסיס הטכניקה כבר למעלה מעשר שנים בהצלחה מרובה.

טכניקה זו, מטפלת בדלדול הרקמות ומתן שיוף לעור המתבגר, בעזרת פילינג.
בדלדול הרקמות, מטפלים על ידי מילוי בעזרת שומן טבעי המופק מגופו של המטופל. זהו למעשה פיסול פנים, המקנה למטופלת את מראה פניה המלא, שהיה לה בצעירותה, באזורים המרוקנים – מתחת לעיניים, בלחיים ובאזור מרכז הפנים.
בשיוף העור בעזרת הפילינג, מסולקת השכבה השטחית של העור, האפידרמיס, וניתן להגיע עד לשכבת הדרמיס. באמצעות ההגעה לשכבה השנייה של העור, הוא עובר שגשוג מחודש והקמטוטים העדינים נעלמים. בנוסף, במהלך פרוצדורה זו, מסולקים אף פיגמנטים מסויימים של העור.

כמו כל פרוצדורה ישנם סיכונים – מצידו של המטפל, חשוב להזריק באופן מדוד את כמות השומן, בכדי שלא ייווצר עיוות בפנים ולשם כך נדרשים ניסיון ומיומנות רבה בכל הנוגע לטיפול זה.
על המטופלת להקפיד במשנה זהירות לא להיחשף מרובות לשמש, בכדי שלא יווצרו סיבוכי פיגמנטציה על עורה.

צפו בדר' וינברגר מסביר בתוכניתו של פרופ' קרסו על הליך הצערת פנים ללא ניתוח

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​