ראיון ב"וואלה": הייחודיות בהזרקת שומן עצמי

בכל שנה יותר ויותר אנשים בוחרים לבצע חידושים מעולם הקוסמטיקה הרפואית. אחד הטרנדים הבולטים בעשור האחרון, הינו הזרקה של שומן עצמי. דוקטור אבישי וינברגר מתארח בתכנית Family Guide ומדבר על השיטה המצליחה בעולם.

"הזרקת שומן עצמי היא בעצם לקיחת שומן ממקום אחד שיש בו קצת יותר ומעבירים אותו למקום אחר עם קצת פחות שומן", מסביר ד"ר אבישי וינברגר. הזרקה של שומן עצמי לוקחת זמן משום שהיא נעשית באופן ידני, השומן מופק בעבודת יד כאשר מושכים את השומן עם מזרק, ולא עם מכונה. וינברגר מדגיש כי העבודה הידנית נעשית בכדי לא לפגוע בתאים העדינים של השומן, לאחר לקיחת השומן, מנקים אותו מדם או שמן שנוצר באזור ומזריקים אותו למקומות הרצויים.

את התוצאות ניתן לראות כבר על שולחן הניתוחים, מה שנותן למנתח את האפשרות לפסל את אותו איבר בהתאם לתוצאות המתקבלות, ביומיים לאחר ההזרקה ניתן לראות עוד שינויים באזור. התוצאה הסופית מתקבלת לאחר כ:3-4 חודשים, כאשר לעיתים יש צורך בהוספת שומן לאחר תקופה זו.

השימוש בשומן העצמי הוא בעל יתרונות על פני חומרים אחרים, אחד היתרונות הבולטים הוא נפח החומר שניתן להזריק. ניתוחים אלו מתאימים גם לצרכי שיקום – כירורגיה משחזרת, כמו אנשים עם פגם מולד או כאלו שעברו תאונה.

"התהליך הזה הפך למאוד נפוץ בתקופה האחרונה ונמצא במגמת עלייה", מציין דוקטור אבישי וינברגר.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​