עיצוב פנים באמצעות חוטים – יתרונות וחסרונות

יחד עם הדרישה הגוברת למתיחת עור הפנים, התפתחה גם הטכנולוגיה הרפואית והאמצעים הקיימים, על מנת לייצר דרכים פשוטות ופחות פולשניות, שיביאו לתוצאה הרצויה. אחד הטיפולים החדשניים והמפתיעים ביותר, הוא עיצוב פנים באמצעות חוטים, אותו ד"ר אבישי וינברגר מבצע במרפאתו. הליך זה מביא עמו יתרונות רבים לעומת פרוצדורות ניתוחיות, אך כמו בכל הליך רפואי כזה או אחר, יש לבחון את ההתאמה בין המטופל וההליך, בין היתר באמצעות בדיקת היתרונות והחסרונות.

עיצוב פנים באמצעות חוטים – יתרונות עיקריים

הפרוצדורה אותה נוקט ד"ר אבישי וינברגר היא פרוצדורה שונה מניתוח פלסטי, גם באופן ההליך ותוצאותיו, גם במרכיבים בהם נעשה שימוש וגם בהתנהלות הנדרשת מהמטופל:

  • הימנעות מניתוח – עיצוב פנים באמצעות חוטים לא נעשה בתוך חדר ניתוח ועל כן, ד"ר אבישי וינברגר מסביר שבמרבית המקרים המוטפל לא יצטרך הרדמה, מה שמקל על ההתאוששות ומפחית את רמת הסיכון . כמו כן עיצוב פנים באמצעות חוטים, לא מצריך בדיקות מעבדה כמו בדיקת קרישיות דם ובדיקות נוספות, אשר מכבידות על התהליך וגוזלות ממהטופל זמן יקר. ד"ר אבישי וינברגר מציין כי ההימנעות מניתוח הופכת את הפרוצדורה לנגישה, זמינה ופשוטה יותר וללא הכנות מכבידות ומסרבלות.
     
  • אופן ההליך ומרכיביו – הליך עיצוב פנים באמצעות חוטים עושה שימוש בחוטי FDA המוכרים בעולם הכירורגי. היתרון של חוטים אלו הוא היכולת שלהם להשפיע על העור, בצורה שמביאה לכיווץ ולמתיחה ועל כן, התוצאות הן מיידיות ומשמעותיות. בנוסף, החוטים מאפשרים לבצע את ההליך בכל אזור בפנים, בין אם מדובר במתיחת העור מקו הלסת או הרמה של הלחי. ד"ר אבישי וינברגר מסביר שעקב ההליך החדשני, הדקירות הקטנות שמבוצעות בו, הן כמעט ללא כאבים וכך גם ניתן לחזור לשגרה במהרה.
     
  • קהל יעד – ד"ר אבישי וינברגר מסביר שכל מי שאינו מעוניין בניתוח מכל סיבה שהיא, אך מעוניין לעבור הצערת פנים, יוכל לבדוק אם הוא אכן מתאים לפרוצדורה של עיצוב פנים באמצעות חוטים וכך לאפשר לעצמו את ההזדמנות הזו. כמו כן, ההליך מתאים לגילאים צעירים יותר (40-50) ובמקרים בהם נדרש רק שיפור קל עד בינוני.

חסרונות אפשריים

כמו בכל הליך כלשהו קיימים גם חסרונות, שיכולים לנבוע בעיקר מסוגיות של התאמת המטופל להליך וכמובן תיאום ציפיות:

  • עמידות – עיצוב פנים באמצעות חוטים, מצריך לחזור על הפעולה פעם או פעמיים נוספות בהפרשים של חודש, על מנת לקבל תוצאות טובות יותר. ד"ר אבישי וינברגר מציין כי התוצאות נשמרות לתקופה של כשנה וחצי ואז ניתן לבצע את ההליך מחדש, מה שיביא  לתוצאות טובות יותר מפעם לפעם.
     
  • שטפי דם – כמו בכל הליך קוסמטי המשלב דקירה קלה של הפנים, גם כאן יכולים להיווצר שטפי דם, אך הדבר אינו מונע לחזור לשגרה ונעלם באופן טבעי תוך 5-7 ימים.

יעניין אתכם לקרוא גם על: הרמת פנים

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​