עיצוב פנים באמצעות חוטים – בדרך קלה ונוחה

נשים רבות מחפשות דרכים לשפר את מראה הפנים ושואלות את עצמן מהי הדרך האופטימלית עבורן לבצע הצערת פנים. במקרים מסוימים, ניתן לבצע טיפולים שנועדו לשפר את המראה, מבלי לעבור פרוצדורות ניתוחיות כמו מתיחת פנים. אחת הדרכים היא הצערת פנים באמצעות חוטים. מדובר בטכניקה חדשה למדי בעולם הכירורגיה הפלסטית.

ייתכן ששמעתם בעבר על מתיחת פנים באמצעות חוטים – בה מוכנס חוט מחוספס לפנים ובעזרתו מבוצעת משיכה של הרקמה כלפי מעלה. בשיטה עליה אנו מדברים, מוחדרים חוטים שגורמים לתגובה של הרקמה החיבורית בעור, וכך להחייאתה. מדובר בתאים שיש להם תפקיד בהצערת עור הפנים. בנוסף, כתוצאה מהחדרת החוטים, ישנה תגובה של עור, שגורמת לכיווץ של העור העודף.

את ההתכווצות ניתן לכוון, על ידי החדרת החוטים בכיוון מסוים. החוטים מוחדרים לאזור הפנים באופן אנכי ואופקי, ולאורך עודפי העור. על ידי פעולת הכיווץ של החוטים, העור העודף מתכווץ.

דוגמאות לעיצוב פנים באמצעות חוטים

בשיטה זו ניתן להשתמש במקרים של לחיים שמוטות – על ידי החדרה של החוט מכיוון הרקה, נגרום להרמה של הלחי. גם במקרה של קו לסת מדולדל לדוגמא, ניתן לבצע הצערת פנים באמצעות חוטים. קו הלסת מכווץ כתוצאה מהשחלת החוטים. למעשה, בטיפול זה נעשה שימוש בתגובות הטבעיות של הגוף.

החוטים שבהם נעשה שימוש

החוטים בהם נעשה הטיפול מוכרים בעולם הכירורגיה. אלו חוטים דקים ביותר שנמסים מאוחר יותר, המוחדרים על ידי מחטים ארוכות. אופי החוטים העדין מאפשר קבלת תוצאות טובות בחלק גדול מהמקרים. יש לציין כי הטיפול באמצעות החוטים נעשה ללא הרדמה בדרך כלל, משום שמדובר בדקירות עדינות ולא מכאיבות במיוחד. כפי שהזרקת חומצה היאלורונית נעשית באמצעות דקירות קלות, גם טיפול זה כרוך בכך, אך אין להיבהל.

כמו בכל הזרקה, יש לצפות לדימום קל באזורים שבהם הוחדרו חוטים. כמו כן, עלולים להופיע לעתים רחוקות שטפי דם ובמקרים נדירים למדי אף זיהום.

האם את מתאימה לעבור את הטיפול?

בדרך כלל, מועמדות פוטנציאליות לעבור את הטיפול הן מועמדות שגילן נע סביב 45 ומעלה, אך בכל מקרה ההחלטה תתקבל במעמד הבדיקה.

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​