עיצוב והצערת פנים על ידי שימוש בשומן עצמי (שיטת סיד קולמן)

אחת מהאימרות הידועות היא שהגיל עושה את שלו. זה נכון, ולצערינו, גם הטבע עושה את שלו. באופן טבעי, עם השנים הפנים מצטמקות ומזדקנות, רקמת השומן העוטפת אותן הולכת ומתנוונת – וכך נוצרים הקמטים. לשמחתינו, יש כיום מגוון פתרונות ברפואה האסטתית בעזרתן אנו יכולים להעלים אותם.

אחת מהטכניקות המובילות והחדשניות בתחום זה, היא טכניקת מילוי השומן על פי שיטת סיד קולמן – זו הטכניקה בה אני מתמחה ומטפל בה במירב המטופלים והמטופלות המעוניינים בהליך להצערת פנים ולהורדת קמטים.

מדובר בטכניקה מדהימה במגוון האפשרויות שלה לעיצוב הפנים כך שייראו צעירות יותר בשנים רבות. כיום ניתן לבצע הזרקת שומן בכל גיל, בכל מין, ותוצאות הזרקת השומן הן תוצאות ארוכות טווח המחזיקות שנים.

פרוצדורת הזרקת שומן אינה כואבת, היא אורכת מספר שעות והיא מתבצעת בהרדמה מקומית. לתאי השומן שמוצאים מהגוף אין זמן חיים ארוך ולכן יש להזריקם במהרה לאיבר אותו רוצים לעצב. זוהי הסיבה בגינה נטילת השומן מהגוף והחזרתו מתבצעות בפרוצדורה אחת מהירה.

איך זה מתבצע?

בצורה הפשוטה ביותר – לוקחים שומן ממקום אחד בגוף ומזריקים אותו לפנים. את השומן מוציאים בצורה מאוד עדינה ממקומות שיש בהם שומן עודף בגוף כמו דופן הבטן או ירכיים.

את השומן מזככים ואת תאי השומן החיים ומחזירים אותם למקומות הרצויים בפנים או בכל מקום אחר על ידי הזרקה מאוד עדינה.

כמה זמן נמשך התהליך?

הזרקת השומן מבתצעת פעם אחת בכל מקום, זאת מכיוון שתאי השומן בצורה זו לא יכולים להחזיק הרבה זמן מחוץ לגוף. בעיצוב הפנים מושקעת עבודה אומנותית (כמו פיסול) ומוקפדת הדורשת סבלנות, אך יחד עם זאת ההליך הוא קצר יחסית ואורך בין שעה לשלוש. משך הזמן תלוי בדרך כלל במקום שדורש עיצוב.

אחוזי הצלחה וזמן התאוששות?

אחוזי ההצלחה הם 90 אחוז מבחינת איכות התוצאות. מדובר בתהליך חד פעמי בו התוצאות מתקבלות באופן מיידי. זמן ההתאוששות קצר מאוד ובדרך כלל אין צורך באשפוז, וברוב המקרים המטופל הולך הביתה מיד לאחר ההליך.

לפניכם סרטון המתאר את הליך הוצאת השומן מירכים לפני הזרקתו בפנים

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​